17. مهر 1399 - 15:54
در گفتگو با جانشین ناحیه مقاومت بسیج باشت خبر داد ؛
برگزاری رزمایش گردان امنیتی امام علی علیه السلام در باشت
محسن غلامشاهی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت از آغاز رزمایش گردان امنیتی امام علی علیه السلام در سطح شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوزرزمایش گردان امنیتی امام علی علیه السلام  بسیج ناحیه مقاومت باشت با حضور گسترده بسیجیان این شهرستان آغاز شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با  خبرنگار باشت نیوز در حاشیه این رزمایش گفت؛امروز دشمن درصدد است  تا از کوچکترین غفلت ما نهایت استفاده را ببرند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی  ضربه وارد کنند.
رزمایش گردان امنیتی امام علی علیه السلام  بسیج ناحیه مقاومت باشت با حضور گسترده بسیجیان این شهرستان آغاز شد.

 محسن غلامشاهی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با  خبرنگار صبح زاگرس در حاشیه این رزمایش گفت؛امروز دشمن درصدد است  تا از کوچکترین غفلت ما نهایت استفاده را ببرند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی  ضربه وارد کنند.
وی افزود؛دشمنان ما از ابتدا با راه اندازی جنگ سخت سعی در سست کردن پایه های نظام  نوپای انقلاب بودند که با همت مردم و بسیج و تمام نیروهای مسلح ایران شکست سنگینی را به دشمن وارد کردند .

غلامشاهی افزود؛دشمن امروزه قصد دارد با راه اندازی  جنگ نرم در تلاش است تا با نفوذ  در بین اقشار مردم به اهداف پلید خود برسند که با بصیرت مردم ما تمام نقشه ها ی آنها نقش بر آب خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در ادامه گفت؛ نیروهای مسلح ما تمام تحرکات دشمن را زیر نظر دارند و با توجه با تحرکات آنها  آمادگی  خود را  در تمام زمینه های دفاعی هم در جنگ سخت و هم در جنگ نرم تقویت می کنیم.

وی افزود؛ رزمایش گردان امنیتی امام  علی علیه السلام  در چهار مرحله  در طول سال  با فراخوان بسیجیان این ناحیه در سطح شهرستان برگزار  می شود که شامل سازماندهی گردان ،آمادگی جسمانی و تست غربالگری و رزمایش است که سطح آمادگی بسیجیان سنجیده و به آمادگی لازم برسند.

 

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

---

انتهای پیام/

نظرات کاربران