تازه های سایت

26. مهر 1399 - 13:55
یاداشت:
راهبرد تاجگردونیها برای انتخابات گچساران و باشت/سرنوشت یکسان اصلاحطلبان و اصولگرایان
روند انتخابات گچساران و باشت طوری پیش می رود که اصولگرایان و اصلاحطلبان این دو شهرستان سرنئشت یکسان دارند.

به  گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:انتخابات  میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه ،باشت و گچساران  وارد فاز جدیدی از بگو، مگو های خیابانی و فضای مجازی شده است.

با آمدن ساسان تاجگردون برای این انتخابات پازل انتخاباتی در این دو شهرستان نیز تکمیل شد، وآمدن وی چندان برای هواداران برادرش امید بخش بود که پس از مدت کوتاهی گروههای مجازی که در زمان انتخابات سال گذشته برای غلامرضا تاجگردون فعالیت می کردند با نام ساسان تغییر کردند و فعالیت های خود را با تخریب رقیبان شروع کردند.

 به هر حال از سوی طیف اصلاح طلب وحامیان تاجگردون افرادی زیادی را در مدت زمان کمی بعد از رد اعتبار نامه اش  معرفی کردند، و از سوی دیگر خود غلامرضا تاجگردون با انتشار لیست چند صد نفری در اینستاگرامش  افرادی زیادی را برای نمایندگی  که این صلاحیت را نیز ددارند معرفی کرد و حتی  پا را کمی فراتر گذاشت که این افراد از نمایندگان حال حاضر مجلس شورای اسلامی مفیدترند.

حال این سوال پیش می آید که با امدن ساسان تاجگردون، و ورود او به رقابتهای انتخاباتی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی آیا طیف اصلاح طلب و هواداران حامی تاجگردون نیز مانند چند سال اخیر اصول گرایان در این دو شهرستان دچار چند دستگی خواهند شد.چون حضور افرادی چون عبدالرحیم رحیمی ،محمد قائم تاجگردون و چهره ها دیگری چون هادی زارع پور و ایوب مقیمی در کنار ساسان تاجگردون  می تواند چند دستگی  را برای این طیف به همراه داشته باشد.

اما اینکه  این گروه چه برنامه ای برای انصراف عبدالرحیم رحیمی، ومحمد قائم  تاجگردون  در ادامه کار دارند ، باید به روز های پایانی انتخابات توجه ویژه ای داشت.

نکته مهم دیگر اینست که  طیف اصلاحطلب وتاجگردون با چند کاندید و چند چهره مطرح خود در میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حضور خواهند داشت ،که این کار برای تغییرات احتمالی است که از سوی دستگاههای نظارتی در زمان تایید صلاحیت ها انجام می دهند، و حضور دو نفر از تاجگردونیها در این دور از انتخابات کاملا معلوم است که با یک برنامه ریزی درست و حساب شده ای برای رقابت آمده اند.

 در پایان بایدبه این موضوع اشاره کرد، با رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون از سوی مجلس شورای اسلامی ،دستگاههای نظارتی حتما با احتیاط بیشتر و حساستری در این دوره روند بررسی ها را ادامه خواهند داد و می تواند این کار انتخابات گچساران و باشت را تحت  تا ثیرخود قرار دهد.

یادداشت:هاشمی

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران