تازه های سایت

29. مهر 1399 - 14:45
سگ های ولگرد به شهرستان باشت رسیدند/خطری که شهروندان را تهدید می کند
افزایش سگ های ولگرد در شهرباشت خطر هجوم به شهروندان و تهدیدات بهداشتی و سلامت شهروندان را دو چندان کرده است که مسئولان باید در این راستا چاره اندیشی کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:شهرستان باشت ، این روزها با معضل افزایش سگ های ولگرد روبرو است و جولان این سگ ها در نقاط مختلف شهر علاوه بر سلب آسایش شهروندان، خطری برای سلامت آنها نیز محسوب می شود.

جولان سگ های ولگرد در برخی از خیابان ها، شهرباشت و محله های این شهر، با ایجاد مزاحمت برای برخی از شهروندان، زمینه نگرانی و گلایه مندی آنها را بخصوص در زمینه های بهداشتی  فراهم کرده است.

از آنجایی که زاد و ولد سگ های ولگرد زیاد است متاسفانه مدتی است شاهد افزایش سگ های ولگرد در سطح شهر هستیم، که جا دارد شهرداری و شبکه بهداشت و دیگر اداراتی که در این زمینه مسئول هستند با تدوین یک برنامه ریزی صحیح و درست ، برای رفاه و حال شهروندان یک اقدام اساسی در زمینه جمع آوری و ساماندهی سگ های ولگرد اقدام کنند.

 

سگ های ولگرد علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، ترس حیوان گزیدگی و در انتقال بیماریهای خطرناک می توانند هزینه های زیادی را برای شهروندان ایجاد کنند.

 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران