تازه های سایت

3. آبان 1399 - 17:11
درپنجمین مرحله از رمایش کمک های مومنانه در باشت صورت گرفت:
توزیع 240 بسته ورزشی در باشت+تصاویر
محسن غلامشاهی از توزیع 240 بسته حمایتی ورزشی در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:پنجمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در شهرستان باشت  به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  تهیه و با استفاده از نیروهای بسیج محله محور در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

محسن غلامشاهی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در حاشیه این رزمایش به خبرنگار صبح زاگرس گفت:در شرایط فعلی کشور که کرونا مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده ما را بر این داشت تا کمک‌های انسان دوستانه‌ای را برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری کنیم و به نحو احسن و شایسته در اختیار  توسط این ناحیه تقسیم و در اختیار افرادی که از قبل شناسایی شده است قرار دهیم.

 وی گفت: پنجمین مرحله کمک های مومناه  شامل 240 بسته حمایتی ورزشی که شامل توپ ورزشی ،کفش و لباس ورزشی است که در یک بسته به دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های مستضعف  اختصاص می یابد.

 غلامشاهی افزود: در شضهرستان باشت   و با اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه که بعد از فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت، تلاش کردیم تا حدی از آلام و دغدغه های اقشار آسیب پذیر شهرستان را کاهش دهیم . و امیدواریم که این کار پسنده با کمک خیرین و کسانی که توان مالی خوبی دارند ادامه داشته  باشد، تا دیگر افراد جامعه که همان قشر آسیب پذیر هستند نیز بخشی از مشکلات اقتصادی خود را  با کمک دیگران  و در قالب بسته های حمایتی در یافت کنند.

 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران