تازه های سایت

3. آبان 1399 - 17:21
گلایه باشتی ها از تاکسی رانی و نبود تاکسی بی سیم شبانه روزی
شهروندان باشتی از در دسترس نبودن تاکسی های بی سیم در طول شب در این شهرستان و عدم توجه و نظارت بر کار آنها گلایه مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:تاکسی تلفنی یکی از وسایل حمل و نقل عمومی است که شهروندان توقع دارند در هرساعت از روز، با امنیت خاطر از آن استفاده کنند اما اخیرا گزارشات مردمی مبنی بر تخلفات این آژانسها ارائه شده است که برخی از آن ها نشان دهنده بی توجهی و نبود نظارت دقیق برای عملکرد این نوع تاکسی ها است. البته باید گفت بی توجهی مدیران تاکسی تلفنی به مقررات تعیین شده برای فعالیت در این مکان هم یکی دیگر از مشکلاتی است که به این موضوع دامن زده است.

 

یکی از شهروندان باشتی در این مورد به خبرنگار صبح زاگرس گفت: شهرستان باشت دو جایگاه تاکسی بیسیم و قریب به ۱۰ جایگاه تاکسی تلفنی با امتیاز تاکسی دارند، ولی متاسفانه مدت چند ماهی است که هیچکدام شبانه کار نمی کنند و بیشتر مردم سرگردانند.

 

این شهروندافزود: مسافرینی که از این شهرستان برای رفتن به دو راهی باشت، جهت سفر به شیراز و تهران و یا درون شهری برای رفتن به بیمارستان اقدام می کنند سرگردان و بلاتکلیف هستند.

 

این شهروند باشتی گفت: مسئولین مربوطه در شهر باشت بی تفاوت و بی خیال این موضوع هستند، از رسانه مردمی صبح زاگرس انتظار داریم که این موضوع را پوشش دهد

 

محمدی یکی دیگر از شهروندان باشتی گفت: مسئولان داشتن کارت سلامت، صلاحیت اخلاقی، عدم سو پیشینه و کارت تردد را از شرایط مورد نیاز راننده برای کار در آژانس تلفنی می دانند، اما مشاهده شده برخی مدیران تاکسی تلفنی این مقررات را برای جذب نیرو نادیده می گیرند و نظارتی هم از سوی مسئولین مربوطه بر تخلف مدیران و رانندگان آژانس تلفنی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران