تازه های سایت

4. آبان 1399 - 15:48
با وجود شرایط قرمز کرونایی:
رقص بالیودی کهگیلویه و بویراحمدی ها و فرسودگی پرستاران در مقابل کرونا
پائیز برگ ریزان امسال در صد سال اخیر جهان تاریخ ساز شد تا کرونا خانواده های زیادی را داغدار کند اما این کهگیلویه و بویراحمدی ها هستند که بی خیال از شیوع گسترده کرونا با رقص های بالیوودی عامل شیوع گسترده کرونا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:موج سوم کرونا با انفجاری مهیب از پاییز آغاز شد تا سایه شوم کووید 19 بر سر کهگیلویه و بویراحمد گسترده شود.

مدافعان سلامت با تمام خستگی و رنج دوری از خانواده و فرزندان همچنان در خط مقدم زیر آتش سنگین ویروس کشنده و مرگبار کرونا قرار دارند اما متاسفانه بی توجهی و بی خیالی برخی از مردم کار را برای این عزیزان سخت و سخت تر کرده است .

قبل از محرم و صفر با وجود تذکرات دولتی ، قضایی ، پلمپ تالا رهای عروسی و آموزش هایی که از سوی رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از شیوع کرونا داده می شد اما عروسی ها به زیر زمین خانه ها و منازل انتقال یافت تا برخی بی توجه به کشتار بی رحمانه کرونا به پایکوبی بپردازند.

محرم و صفر با توجه به مسلمان بودن مردم در کشور سد خوبی برای شیوع کرونا شد تا با این وجود مردم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به عزاداری این ماه عزیز بپردازند اما بعد از آن با شروع ربیع الاول و آغاز جشن های عروسی و شادی یک بار دیگر مردم  بی خیال کرونا به پایکوبی پرداختند تا با جان انسان های زیادی بازی شود و کووید 19 در موج سوم قدرتمند تر از هر زمانی به کشتار روزانه مردم بپردازد.

بارها از سوی مسئولان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسمات عروسی و عزا تذکراتی داده شد اما این برخی از مردم هستند که با عدم توجه به این تذکرات کرونا رو در سطح استان گسترش می دهند .

فیلم زیر که واکنش کاربران زیادی را در فضای مجازی بدنبال داشته است مربوط به یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است که با عدم رعایت پروتکل های بهداشت با جان انسان های زیادی بازی می کنند ، براستی برگزاری یک جشن عروسی که می توان آن را به صورت محدود برگزار کرد چه سودی در برگزاری با این وضعیت دارد ؟آیا به وجدانمان نمی خواهیم رجوع کنیم که ممکن است با عدم رعایت دستورهای بهداشتی در خصوص کرونا جان انسان های زیادی گرفته شود؟

انتهای پیام/

نظرات کاربران