تازه های سایت

5. آبان 1399 - 14:00
نقدی بر نامزدهای انتخاباتی گچساران و باشت؛
اگر پاسخگوی مطالبه‌گری رسانه و مردم نیستید، ورود نکنید
نامزدهای انتخاباتی گچساران و باشت از نحوه برنامه‌های خود برای نجات مردم بگویند.

به گزارش پایگاه خبر باشت نیوز:شهرستان باشت و گچساران همیشه یکی از مکان‌های جلب توجه رسانه ها و مردم در چند سال اخیر در بعد سیاسی و انتخاباتی بوده است و کمتر کسی است که در فضای سیاست داخلی باشد و این دو شهرستان را در خاطر نداشته باشد.

اما یک نکته همیشه از دید مردم و رسانه ها به فراموشی سپرده می شود که امروز قصد داریم به این مقوله ورود کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

پروژه انتخابات در این دو شهرستان و اعلام حضور بعضی از نمایندگان چه اصولگرا و چه اصلاحطلب جو سیاسی انتخابات را داغتر از هر زمان ممکن می کنند و نامزدهای احتمالی تا روز آخر انتخابات نیز تکلیفشان تا حدودی نامشخص است و در واقع نمی دانند برای چه موضوعی اعلام امادگی کردند.

با رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستانهای گچساران و باشت در دوره نهم و دهم ومنتخب دوره یازدهم، انتخابات این دوشهرستان به میان دوره ای کشیده شد تا در سال1400 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا، شاهد برگزاری یک انتخابات حساس و گرم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این حوزه انتخابیه باشیم.

اما با شروع جو سازی در این دوره قریب به دهها نفر از شهروندان این دو شهرستان چه شناخته شده در بین عموم و چه گمنام برای این مارتن سنگین از دو طیف مختلف یعنی اصولگرا و اصلاحطلب و  چندین نفر هم مستقل خود را شایسته وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی دانستند، و نام آنها در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد.

حال این سوال پیس می آید این افراد،چرا در پاسخ به سوالات رسانه ای در مورد برنامه های خودشان برای آمدن در صحنه انتخابات و همچنین شرایط اقتصادی که امروز در جامعه وجود دارد در دسترس نیستند،و یا پاسخگوی مسائل کلان در سطح شهرستان، استان و کشور نیستند و از پاسخگویی گریزان هستند، واگر با رسانه ای هم گفتگویی انجام داده اند فقط برای تخریب رقیب خودشان هستند که این هیچ منفعتی برای مردم در پی نخواهد داشت.

مطالبه گری مردم و رسانه ها از نامزدهای احتمالی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت یک خواست عمومی است و افراد چه اصلاحطلب و چه اصولگرا اگر برنامه ای برای مطالبه گری مردم و مدیریت در حوزه اشتغال، مسکن، ازدواج ندارند واگر می خواهند نیز مانند گذشتگان برای طایفه ای خاص باشد، ورود نکنند و بگذارند افرادی که توان مدیریتی در حوزه های کلان را دارند ورود کنند و پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه ها نیز باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران