تازه های سایت

9. آبان 1399 - 22:42
اقدام تامل برانگیز یک کارمند در سیستم اداری!!/وقتی بازی با رایانه بر ارباب رجوع ترجیه داده می شود+تصاویر
در اقدامی عجیب یکی از کارمندان ادارت استان به جای پاسخگویی و اهمیت به وقت مراجعه کنندگان مشغول بازی با سیستم رایانه ای خود می شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:یکی از موضوعاتی که در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد، رسیدگی به مراجعات و پاسخگویی نیازهای مردم است.

 

در همین رابطه استفاده از سیستم های نوبت دهی، تکریم ارباب رجوع، پرهیز از به تعویق افتادن فعالیت مراجعه کنندگان، توجه به قانون برای حل مکشلات افراد متقاضی در ادارات از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

برخی افراد و در مواردی هر چند اندک برای وقت و هزینه مردم اهمیت چندانی فائل نیستند، در این مورد یکی از شهروندان با ارسال تصویری به این پایگاه خبری بیان کرد وقتی به فلان اداره مراجعه کردم کارمند مربوطه بررسی تقاضایم را به روزهای دیگر موکول کرد اما با کمال تعجب متوجه شدم این کارمند در حال بازی با سیستم اداری خود است،  وقتی یک فرد در یک سیستم اداری بنابرهر دلیلی از حل مشکلات مردمی طفره می رود طبیعی است برخی مراجعه کنندگان نسبت به پاسخگویی به ارباب رجوع در سیستم اداری گلایه مند باشند.

 

این مراجعه کننده اداری که خواست نامی از کارمند و اداره مربوطه نام برده نشود در تقاضایی خواستار رسیدگی و نظارت مدیران ادارت بر زیر مجموعه های خود جهت پاسخگویی به ارباب رجوع باشند، در غیر اینصورت با صرف وقت یک کارمند و بازی با سیستم رایانه ای در یک مجموعه اداری اعتماد مردم به مجموعه اداری سلب می شود.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران