تازه های سایت

10. آبان 1399 - 18:29
معاون سیاسی استاندار:
واکنش معاون استاندار به انتقال بالگرد هوایی گچساران به شهر فسا در استان فارس
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به خبر انتقال بالگرد هوایی گچساران به شهر فسا در شیراز واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: چند روز قبل، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به یکی از مدیران بهداشت و درمان گچساران برای بهبود عملکرد شان تذکراتی را داده بود، که بعد از این تذکرات موضوعاتی در فضای مجازی استان منتشر شد که اقای معاون استاندار چرا جلوی انتقال بالگرد اورژانس هوایی گچساران به شهر فسا را نگرفتید.در همین خصوص با معاون استاندار گفت و گویی داشتیم که در زیر می خوانید.

احد جمالی  گفت؛ مردم ما مردمی هوشیار هستند و خوب تشخیص می دهند که آیا بیان این موضوعات انتفاعی است و یا به ضرر و زیان خود مردم ، در بحث اورژانس فسا اثبات کنند در این صورت بنده همه حرف های خودمان را پس می گیریم.

جمالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی فسا هیچ اورژانس هوایی ندارد و چندین سال است که در حال پیگیری هستند و به هیچ نتیجه ای  هم نرسیدند.

معاون  سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:  اگر موضوعی مطرح می کنیم دغدغه سلامت همه مردم را داریم اما  بعضی ها در رابطه با یک فرد تمرکز می کنند.

وی در ادامه تاکیدکرد: در رابطه با این قضیه ما می گوییم مدیر اگر ضعیف است  علوم پزشکی تجدید نظر کند روی حرفمان هم ایستاده ایم هرجا مدیری ضعیف باشد وظیفه مااین است که تذکر دهیم.

جمالی در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه افرادی این دغدغه ها را  سیاسی  می کنند مشکل خودشان است، مردم ما مردم هوشیاری هستند و خوب تشخیص می دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران