تازه های سایت

11. آبان 1399 - 12:23
سوژه‌های مردمی؛
سیمان در باشت لاکچری شد/گلایه شهروندان از نبود سیمان در شهرستان
سیمان یکی از کالاهای اساسی و راهبردی در ساخت و ساز است و این روزها با وجود افزایش قیمت در شهرستان باشت به عنوان یک کالای لاکچری و لوکس در این شهرستان دست نیافتنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سیمان به عنوان یکی از مصالح مورد نیاز در پروژه‌های عمرانی و ساخت سازها همواره از جایگاه بالایی برخوردار است ولی کمبود و افزایش قیمت آن مردم  شهرستان باشت را این روزها کلافه و ناراضی کرده کرده است.

در این روزهای سخت اقتصادی قطار افزایش قیمت‌ها به سیمان رسید؛ موضوعی که باعث کند شدن ساخت و سازها شده و از طرفی دستیابی به این کالا در این روزها سخت شده است. به طوری که با یک بازدید میدانی  در سطح شهرستان  قیمت این کالای  لاکچری در هر کیسه به 27هزار تومان رسیده است.

عبدی یکی از شهروندان باشتی در حاشیه بازدید میدانی خبرنگارصبح زاگرس در مورد کمبود سیمان در این شهر گفت؛متاسفانه با وجود افزایش قیمت سرسام آور سیمان این کالا در شهر پیدا نمی شودو عاملین توزیع این کالا ی اساسی نیز بدلیل کمبود و گرانی اقدام به تهیه آن نمی کنند.

علی حسینی  یکی دیگر از شهروندان باشتی افزود:  به علت نبود نظارت از طرف نهادهای مربوطه خصوصا اداره  صمت در استان باعث شده تا سیمانی که در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز تولید می شود و مازاد بر استان است با کمبود اساسی آن مواجه شویم،  در صورتی که این کالا تحریم نیست که از خارج وارد بشود و می توان به همین یک مورد اشاره کرد، که بعضی از داخل در حال فشار آوردن بر مردم هستند.

وی گفت: با گران شدن و نایاب شدن سیمان  در شهرستان باشت، برای تهیه آن  باید به شهرهای اطراف برویم، که خطرهای جاده ای را باید با جان بخریم، امیدواریم مسئولین  امر استانی حداقل بعد از ناتوانی در مدیریت مرغ و تخم مرغ  بتوانند چاره ای برای بازار سیمان بیاندیشند .

انتهای پیام /

نظرات کاربران