تازه های سایت

14. آبان 1399 - 13:25
در باشت صورت گرفت؛
حضور امام جمعه باشت در خانه خانواده های نیازمند
حجت السلام والمسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت با دیدار با خانواده های نیازمند این شهرستان از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:به منظور بررسی مشکلات خانواده‌های نیازمند شهر باشت ، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت به صورت سر زده با خانواده‌های نیازمند این شهر دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

امام جمعه باشت ضمن باز دید میدانی از خانواده های نیازمند در باشت گفت: وظیفه اصلی مسؤولان توجه به نیازهای خانواده‌های نیازمند و محروم است، و این کار باید سر لوحه کار مسئولین در شهرستان قرار گیرد و توجه بیشتری به نیازمندان در بعد مسکن و مایحتاج کالاهای اساسی  انجام دهند.

وی گفت: با گسترش این فرهنگ در جامعه وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان بیشتر و این همدلی و فرهنگ  در کنار رسانه ها محقق خواهد شد ،و امروزه جمهوری اسلامی ایران  در طول چهل سال عمر با برکت  تلاش های زیادی در رفع محرومیت زدایی انجام داده است .

عبودی افزود: در دیدار با خانواده ای که داشتیم، بحث مشکل اجاره بها و مشکل خانه داشتند،که در صورت تهیه زمین حدود صد متر می توان مشکل این دو خانواده را حل کرد.

 
---

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران