تازه های سایت

15. آبان 1399 - 13:43
سوژه های مردمی؛
گوجه فرنگی هم گران شد/صاحب این آشفته بازار در باشت چه کسی است
قیمت گوجه فرنگی در آشفته بازار شهر باشت به 13 هزار تومان رسید.

به  گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:پس از مرغ و سیمان این بار گوجه فرنگی در باشت هم گران شد، تا همچنان مردم از وضعیت در بازار و نبود نظارت  دقیق از سوی اداره صمت که در باشت وجود ندارد گلایه داشته باشند.

یکی از شهروندان باشتی در گفتگوبا خبرنگار میدانی صبح زاگرس گفت؛یک کیلو گوجه فرنگی در باشت 12هزار تومان شده، و در جایی دیگر نیز13 هزار تومان است و هرکس برای خودش نرخ تعیین می کند، وقتی هم که اعتراض می کنیم در جواب می گویند دوست داری بخر دوست ندارید هم نخرید .

وی گفت: با آنکه خودم در شهر باشت فروشگاه  دارم  قریب به 5 ماه است که هیچ نظارتی نشده است و اداره صمت که باید از شهرستان گچساران  بیاید و بر بازار باشت نظارت کند نیزاقدامی انجام نمی دهد.

 

گرامی یکی  دیگر از شهروندان باشتی در مواجه با خبرنگار این پایگاه گفت:من نمی دانم در شهرستان باشت چه کسی جوابگوی پیگیری مطالبات مردم  است،و به هر اداره ای که مراجعه می کنیم ،هدفشان دست بسر کردن مردم است و قول پیگیر می  دهند ،اما در عمل اقدام به این کار نمی کنند.

وی گفت: نزدیک به دوازده سال است که باشت شهرستان شده است ،چرا نباید اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی در این شهرستان مستقر شوند،که مثل الان هر فروشنده و  مغازه داری براب خودش نرخ تعیین نکند،مردم دیگر از این نوع مدیریت و رفتار مسئولین در  سطح شهرستان به ستوه آمده اند و خواهش می کنیم از رسانه ها که بین مردم حضور پیدا کننند و این دغدغه ها را به مراجع بالاتر برسانند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران