تازه های سایت

15. آبان 1399 - 13:49
گزارشات مردمی:
تجمع های انتخاباتی و خانه به خانه ای در گچساران و باشت/نشست هایی با طعم کرونا+تصاویر
در حالی که شرایط کرونایی دو شهرستان باشت و گچساران چندان مساعد نیست ، اما نامزدهای انتخاباتی جلسات خانه ای را با حضور هواداران خود برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:هنوز چند ماه به  انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه باشت و گچساران مانده است و در ایامی که وضعیت کرونای در گچساران قرمز است و در شهر باشت نیز به مرزر هشدار رسیده است ،اما گویا  بعضی  ازنامزدهای انتخاباتی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی  سلامت جامعه و شهرستان چندان برایشان مهم نیست و در این شرایط دشوار کرونایی جلسات هفتگی و خانه به خانه  را طی چند روز اخیر  از سر گرفته اند.

هر چند بعضی از نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی  در حوزه گچسارا و باشت  به صورت مجازی  و تماس تلفنی سعی درجذب افراد دارند تعدادی از نامزدهای احتمالی در حوزه گچساران و باشت ، با حضور در خانه و جمع کردن تعداد زیادی از هواداران  خود آن هم بدون رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی  سعی در تدارک جلسات سیاسی با طعم کرونا و شیوع این بیماری به صورت گسترده در سطح شهرستان هستند.

متاسفانه آن طور که شنیده می شود بانیان اصلی این جلسات ، از مسئولین در سطح  شهرستان هستند،که چنین جلساتی را تدارک می ببینند و جا دارد که ستاد ملی کرونا باشت در این قضیه ورود کند و جلوی چنین تجمعاتی را در سطح شهرستان بگیرد.

 در حالی این اتفاق در حال رخ دادن است، که هر گونه جلسات و تجمع انتخاباتی قبل از اعلام رسمی از سوی منابع نظارتی و رسمی کشور ممنوع است و می طلبد که فرمانداری ها و دیگر نهادهای مسئول نیز به این قضیه ورود کنند.

 

 
 
---

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران