تازه های سایت

19. آبان 1399 - 19:14
سوژه های مردمی؛
گلایه های مردم باشت از امور صنفی این شهرستان/چرا بازار نظارت نمی شود
شهروندان باشتی از نحوه مدیریت امور صنفی این شهرستان گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:اصناف به عنوان کسانی که مردم بیشترین مراجعه را به آنان دارند، می‌توانند با جلب رضایت مردم، رضایتمندی آنان را به حاکمیت جلب نمایند و اگر این مراجعات منجر به نارضایتی شود مردم از حاکمیت ناراضی خواهند شد.

در اینجا می توان به نقش سازنده اصناف در بین مردم  اشاره کرد، که تا چه اندازه می تواند در یک شهر امور صنفی آن شهرستان  واتاق اصناف آن نقش  سازنده ای را بر بازار  یک شهر داشته باشد.

اصناف سه اصل مهم قیمت ، کیفیت و سهولت را باید با هم مورد توجه قرار دهند و هر کدام از این سه مهم دچار نقصان شود نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

در بازدید میدانی خبر نگار صبح زاگرس در سطح شهرستان و مصاحبه با چند نفر از شهروندان  از وضعیت امور صنفی در این شهرستان  شدیدا گلایه داشتند و بعضی از شهروندان از اینکه در شهرستان باشت امور صنفی و یا اتاق اصناف وجود دارد اظهار بی اطلاعی کردند.

کاظمی یکی از شهروندان باشتی در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: متاسفانه  در شهر باشت نظارتهای صنفی خیلی کم رنگ شده است، و همانطور که می دانید ثمره این کم کاری ها در بازار دیده می شود .

وی گفت:در حال حاضر شخصی مسئول امور صنفی شهرستان است ، که هیچ تخصصی در بعد بازار ندارد و صرفا به خاطر زد و بندهای سیاسی مدیریت به وی واگذار شده است،چون این مطلب تا جایی که یادم می آید ،داد امام جمعه شهرستان را نیز درآورد و در چند مورد وی به این مورد در جلسات مختلف اشاره کرد،ولی همچنان وضعیت بر همان روال قبلی پیش می رود،گویا در شهرستان ما حرف اول را باند بازی و رانت بازی می زند تا شایسته سالاری و مردم داری.

 

احمد حسنی یکی دیگر از شهزوندان باشتی افزود: وقتی برای خرید اجناس به در مغازه ها می رویم، اجناسی که با خرید قیمت قبل خریداری شده است،را به قیمت روز محاسبه می کنند و در اختیار شهروندان قرار می دهند ،که این از نبود مدیریت و نظارت امور صنفی و اتاق اصناف در این شهر است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران