تازه های سایت

29. آبان 1399 - 11:04
سوژه های مردمی؛
مشترک مورد نظر در دسترس نیست/ادامه معضل آنتن دهی واینترنت ضعیف در چاه تلخ باشت
اهالی روستای چاه تلخ باشت از نبود اینترنت مناسب در این روستا گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مدت‌هاست آنتن‌دهی و اینترنت ضعیف تلفن همراه به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اهالی  روستای چاه تلخ در شهرستان  باشت تبدیل شده اما مسئولان برای رسیدگی به این معضل گوش شنوا ندارند.

صادقی یکی از اهالی  روستای چاه تلخ  در شهر بوستان  از توابع  شهرستان باشت  در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: در  روستای چاه تلخ که یکی از روستاهای بزرگ شهرستان از لحاظ جمعتی نیز محسوب می شود، آنتن‌دهی گوشی موبایل و اینترنت بسیار ضعیف است و تمام روستا  سال‌هاست با این مشکل مواجه هستند.

وی افزود: ، نبود اینترنت و آنتن گوشی به یکی از مهم‌ترین مسائل در این منطقه تبدیل شده است؛ در صورت بروز حادثه اطلاع‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود و امدادرسانی دیرتر انجام می‌گیرد.

وی با بیان این‌که فعالیت‌هایی در خصوص رفع مشکل اینترنت و آنتن‌دهی در سطح این شهرستان انجام گرفته است، عنوان کرد: با وجود این اقدامات، تاکنون این مشکل مرتفع نشده و به وضعیت مطلوب نرسیده است.

این شهروند باشتی ساکن روستای چاه تلخ افزود: با توجه به شروع  ویروس کرونا و برگزاری کلاس های درسی در برنامه شاد ، مبنی بر عدم حضور دانش آموزان  به صورت فیزیکی در کلاس درس ،اینترنت موجود در روستا برنامه شاد را به دلیل سرعت پایین باز نمی کند، و این برای دانش آموزان نیز به یک مشکل اساسی تبدیل شده است،هر چند یک دکل آنتن دهی  در روستای لیراب در نظر گرفته است ولی این مورد فقط می تواند روستای چالموره و دره باشت و لیراب را جواب دهد ،که انتظار می رود مسئولین شهرستانی به فکر چاره ای  برای حل موضوع باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران