تازه های سایت

2. آذر 1399 - 11:15
در گفتگو با رئیس اداره ورزش و جوانان باشت مطرح شد:
بسیج در کنار مردم و مایه افتخار نظام است/نقش بسیج در مبارزه با کرونا ستودنی است
مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: نقش وِیژه بسیج در مبارزه با کرونا و بلایای طبیعی ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در گفتگو با این پایگاه خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج لشکر مخلص خداست"،این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.  ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه بسیجیان شهرستان باشت، از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

عسکری در ادامه افزود: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

 وی در ادامه گفت:بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت:بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

 عسکری اظهار داشت: پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران