تازه های سایت

21. آذر 1399 - 14:11
درگفتگو با امام جمعه باشت مطرح شد:
آیت الله یزدی هیچگاه از مسیر انقلاب خارج نشد/خیلی ها بودند که در مسیر انقلاب لغزش داشتند
جت السلام و المسلمین عبودی گفت: آیت الله یزدی،کسی بود که هیچ وقت از مسیر انقلاب خارج نشد،خیلی ها بودند که از مسیر انقلاب لغزش داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت السلام و المسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت در مورد نقش ارزشمند، آیت الله شیخ محمد یزدی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی گفت: وفات عالم مجاهد و ولایت مدار انقلابی ،حضرت آیت الله شیخ محمد یزدی را خدمت امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری و تمام ملت شریف و قدر دان ایران تسلیت می گویم.

امام جمعه شهرستان باشت گفت: حضرت آیت الله یزدی از مبارزین قبل از انقلاب  بودند که  در راه شکل گیری انقلاب اسلامی  زحمت های زیادی کشیدند و بارها مورد شکنجه ساواک و نبعید  قرار گرفت، و یار با وفای امام (ره) بود و بعد از انقلاب  هم در جایگاهها مختلف و مدیریتی در انقلاب اسلامی  به نحو شایسته و احسن انجام وظیفه کرده است.

 

وی در ادامه افزود:این عالم ربانی بعد از ارتحال امام خمینی (ره) هم یک یار با وفا و عمار گونه ای برای مقام معظم رهبری  و نظام و انقلاب اسلامی بود که انصافا مثل آیت الله یزدی وفادار به انقلاب کم داریم که در تمام زمینه ها وسط میدان  باشد،وی کسی بود که هیچ وقت از مسیر انقلاب خارج نشد،خیلی ها بو.دند که از مسیر انقلاب لغزش داشته اند،اما آیت الله یزدی همیشه در این مسیر ثابت قدم بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت ابراز داشت: از دیگر ویژگیهای این دانشمند دینی و علوم اسلامی  این بود، که در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ،هیچ تعارفی نداشت، و با شجاعت تمام ، در صحنه حضور پیدا می کرد، که نمونه بارز آن را در فتنه 88 که در آن اوضاع و احوالی که این فتنه  همه جارا غبار آلود کرده بود،اما آیت الله یزدی  به تمام معنا وارد صحنه شد،و بدون از هیچ ترس و مصلحت اندیشتی، از آرمان انقلاب اسلامی و لایت فقیه حمایت کرد.

 

حجت السلام و المسلمین عبودی در بخشی دیگر از گفتگوی خود در مورد نقش آیت الله یزدی افزود: بهترین و کاملترین مطلب در مورد شخصیت این عالم مجاهد،همان تعبیر مقام معظم رهبری است،که فرمودند که برخی به مجلس خبرگان یک وزانتی می بخشیدند،مثل آیت الله یزدی، امیدواریم که علما و بزرگان ما راه این عالم بزرگ را ادامه دهند. و قطعا ملت ما هم قدر دان زحمات این عالم ربانی هستند ،روحشان شاد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران