تازه های سایت

23. آذر 1399 - 11:16
نشست هم اندیشی و انتخاباتی با چاشنی کرونا در بیدک باشت+تصاویر
در روزهای گذشته یکی از پیج های حامی فعالان سیاسی گچساران و باشت در صفحه مجازی خود تصاویری تحت عنوان نشست هم اندیشی منتشر کرد که در این تصاویر نشانی از رعایت پروتکل های بهداشتی مشاهده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در شریاطی که کرونا ویروس و استرس آن کهگیلویه و بویراحمد را فرا گرفته است، از طرفی محدودیت های فراوان برای کنترل این بیماری اتخاذ شده است، اما نشست های ادامه دار انتخاباتی تلاش های مردم و کادر درمان را با چالش مواجهه می کند.

 

در همین رابطه در  یکی از پیج های  مجازی تحت عنوان حامیان بیعت اصل تصاویری با عنوان نشست هم اندیشی جوانان منتشر شده که در این تصاویر نشانی از رعایت پروتکل های بهداشتی مشاهده نمی شود.

 

این تصاویر در حالی منتشر شده که  رسانه ها، ستاد استانی کرونا، و همچنین مردم  متخصصان تاکیدات فراوانی بر جلوگیری از نشست های دورهمی و انتخاباتی داشته اند، اما با کمال تعجب همچنان شاهد برگزاری این مراسمات انتخاباتی آن هم  بدون درنظرگرفتن پروتکل های بهداشتی هستیم.

 

در همین رابطه برگزاری چنین نشست های انتخاباتی با توجه به اینکه زمان تایید صلاحیت افراد، ثبت نام، و نهایتا تبلیغات شروع نشده و به نوعی این مراسمات پیش از موعد قانونی خلاف قانون محسوب می شود.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 
 

 

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران