تازه های سایت

30. آذر 1399 - 14:01
در باشت صورت گرفت؛
تجلیل از پرستاران باشتی با حضور امام جمعه باشت به مناسبت روز پرستار
حجت اسلام والمسلمین عبودی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران باشتی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:به مناسبت ولات حضرت زینب (س) و روز پرستار حجت السلام و المسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت به همراه ستاد نماز جمعه این شهرستان با حضور در شبکه بهداشت باشت، از پرستاران این شبکه تجلیل کرد.

 

امام جمعه باشت در دیدار با پرستاران و پرسنل کادر درمانی شهرستان باشت گفت:یکی از وظایفی که همیشه سعی کردیم به آن اهمیت ویژه ای بدهیم و خاص به آن بپردازیم ،روز پرستار است،چون ستاد نماز جمعه  در طول سال هیچ تجلیل  و دیداری در طول سال ندارد  به جز روز پرستار که یک روز خاص است.که برای تقدیر از شما و تلاشی که انجام می دهید برای تقدیر  وتجلیل از شما در کنار شما حضور داریم.

 

وی افزود:شاید بیشترین نقد را از شبکه بهداشت داشته باشم، ولی نقد منصفانه و دلسوزانه است،و همیشه هم نقاط مثبت این پرسنل خدوم را گفته ام ،چون نگاه من به شبکه بهداشت یک نگاه دلسوزانه است ،به این خاطر که از جایگاه مهم وحساسی برخوردار است.

 

امام جمعه باشت گفت:انتظار داریم که نگاه مدیریت جدید در شبکه بهداشت ،یک نگاه کاملا کارشناسی و به دور از نگرش های سیاسی باشد، و نگذارد مثل سابق سیاست زدگی در این بیمارستان دخیل شود.

 

عبودی در ادامه ابراز داشت:خوشحالیم که هر بار یک قسمت از بیمارستان شهدای باشت در حال راه اندازی است، و شاهد خدمات دهی بیشتری در سطح شهرستان هستیم،جا دارد که از نیروهای شایسته تر و خدوم تر در راس مدیریتی استفاده شود.

 

در ابتدای این مراسم آرش حسنی مدیر شبکه بهداشت شهرستان باشت گفت: جا دارد که از زحمات بی وقفه کادر درمان این شبکه ، که بصورت شبانه روزی ،با سختی هایی که این ویروس منحوس دارد،تشکر ویژه ای داشته باشم،و هیچگونه خستگی در چهره این عزیزان دیده نمی شود،و امیدواریم که روزی فرا رسد که این بیماری را در سراسر جهان کنترل کنیم.

 

حسنی افزود:از امام جمعه محترم شهرستان باشت نیز تشکر می کنیم، که در این ایام کرونایی بیشترین حمایت را از ما کرده اند،و همین کار باعث انگیزه، بین همکاران ما می شود،و جا دارد تمام مسئولین شهرستانی با ما همکاری کنند و این کار سر لوحه تمام مسئولین شهرستانی قرار گیرد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

انتهای پیام

نظرات کاربران