تازه های سایت

3. دى 1399 - 12:16
شهردار باشت به مناسبت سالگرد شهاد حاج قاسم مطرح کرد:
نام و یاد حاج قاسم در تاریخ ثبت شد/دشمن بداند انتقام قطعی است
لطف الله موسوی شهر دار باشت گفت: امنیت و آرامشی که در کشور است مدیون خون شهید حاج قاسم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:بی شک نام و یاد اسطوره همه ما ایرانیان سردار  مقاومت و جهان اسلام،  شهیدحاج قاسم سلیمانی است که نه تنها ملت ایران بلکه تمام مردم آزاده جهان مدیون رشادت های او و یارانش در سرتا سر جغرافیایی جهان اسلام است.

 این سردار رشید اسلام به همراه دیگر یارانش، در 13 دی ماه  سال گذشته توسط ارتش تروریستی آمریکا و به دستور مستقیم رئیس جمهور تروریستی این رژیم در حالی که از سمت فرودگاه بغداد در حال حرکت بودند، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

در همین خصوص در آستانه سالگرد این سردار رشید اسلام، لطف الله موسوی شهردار باشت گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشیع او از سوی ملت قدر دان ایران برای همیشه در تاریخ و جهان ماندگار شد، به طوری که حتی رسانه های دشمنان هم نتوانستد این یوم الله بزرگ را انکار کنند.

موسوی در ادامه افزود: شهید سلیمانی، متعلق به یک گروه و یا حزب خاصی نبود، بلکه تمام ملت ایران و جهان اسلام به وی ارادت خاص داشتند، و همانطور که از رسانه ملی و دیگر رسانه ها و سایت های خبری دیدیم،  از همه گروهها مختلف با هر گرایش سیاسی و هر پوششی در مراسم تشیع این مرد استوره و بزرگ حضور داشتند.

 

 شهردار باشت در ادامه گفتگوی خود ابراز داشت:قطعا انتقام خون حاج قاسم و یارانش، از طرف جبهه مقاومت گرفته خواهد شد، و آنچه بر سر پایگاه نظامی ارتش تروریستی آمریکا فرود آمد، یک سیلی کوچکی بود و یک هشدار، و حامل یک پیام وآن هم ، ما هر وقت که بخواهیم می توانیم شما را هدف قرار بدهیم، وبدون آنکه درنگی باشد.

 موسوی گفت: دشمن باید به هوش باشد، که انتقام این سردار بزرگ قطعی است، و هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد، و ما مسئولین باید با عملکرد خوبمان در خدمت به خلق الله پیرو مکتب حاج قاسم باشیم.

شهردار باشت در ادامه گفتگوی خود در موردیادواره شهدای ایل باوی که قرار بود در شهر ستان باشت برگزار شودقبل از شهادت حاج قاسم گفت: در نظر داشتیم که در اسفند ماه سال گذشته ، یک یادواره ای  به اسم شهدای ایل باوی برگزار کنیم، و سخنران این یادواره هم سردار سرفراز اسلام باشد، که قبل از برگزاری این مراسم حاج قاسم به فیض شهادت نائل امدند،  و در حال حاضر نیز در نظر داریم به پاس قدر دانی از زحمات این شهید والا مقام، ،شهرداری باشت و شورای اسلامی این شهر  در صورت مساعد شدن وضعیت شهرستان از کرونا، مراسمی  با نام سردار عزیز و شهدای  ایل باوی و بزرگداشت شهادت دانشمند بزرگ اسلام شهید فخری زاده انجام شود، و مهمانانی از سطح کشور نیز در این مراسم داشته باشیم، چون ما این امنیت و آرامش را مدیون خون شهید حاج قاسم و شهدای اسلام هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران