تازه های سایت

8. دى 1399 - 10:52
درگفتگو با امام جمعه باشت مطرح شد:
زندگی حاج قاسم خالصانه بود/ کسانی که از مسئله انتقام می ترسند انقلابی نیستند
حجت السلام والمسلمین عبودی امام جمعه باشت گفت: وقتی بحث انتقام می آید یم عده از داخل کشور نگران می شوند، که این افراد، انقلابی نیستند بلکه تفکر غرب گرا هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:

حجت السلام والمسلیمن عبودی امام جمعه شهرستان باشت در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: درآستانه اولین سالگرد شهید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، این مهم را گرامی می داریم، همانطور که می دانید در طول تاریخ افرادی بودند که برای حفظ حریم ولایت تلاش کرده اند، و زحمت زیادی کشیده اند، وبعنوان یک الگو در جامعه ظهور و نمو پیدا کرده اند، که به خاطر همیین موضوع که در حریم ولایت بوده اند، خطاتی آنها را تهیدید می کرد.

امام جمعه باشت در ادامه افزود:و استارت مدافع حریم ولایت هم از بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) شروع شد، و تنها دلیلی که باعث شد تا دشمنان، وی را به شهادت برسانند، که  حضرت زهرا سلام الله علیها  حامی ولایت حضرت علی (ع) بودند، و در عصر حاضر هم  شخصیتی مثل حاج قاسم سلیمانی در دنیا و منطقه، بعنوان یک الگوی ناب برای مدافع حریم ولایت خود را به دنیا معرفی کرد.

وی در ادامه گفت: اینکه حاج قاسم در بین همه ملت ایران ومنطقه عزیز شد، و از اقشار مختلف و جریان سیاسی مرید وی بودند، این بود که حاج قاسم بدنیال مادیات برای خود نبود برای نام و نشانی برای خودش نبود،اینکه وی در سخنرانیهای خودش می گفت، نظام اسلامی برای ما اصل است، و بقیه فرع محسوب می شوند ، و وی خیلی اهل افراط و تفریط نبود، و مکتبی را که حاج قاسم ایجاد کرده بود، زیر بنای آن ولایت فقیه بود.

حجت السلام والمسلیمن عبودی گفت: حاج قاسم برای مردم و کشر کم نگذاشت، و هم  قبل از شهادتش و هم بعد از شهادتش برای ملت ما عزیز بود،  و دیدیم که در تشیع جنازه وی  سنگ تمام گذاشتند مردم و یک حماسه بی نظری را در شهرهای مختلف رقم زدند.

وی ابراز داشت:همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، باید انتقام سختی گرفته شود، که در همان شب خاکسپاری حاج قاسم آغاز شد، و پایگاه عین الاسد با موشک های ایرانی مورد هدف قرار گرفتند،ۀن هم نه به طور مخفیانه بلکه به طور آشکار زده شد، انتقام سخت این نیست که ما فقط موشک بزنیم و بکشیم، گرچه این جای خودش دارد بلکه آمریکا باید از منطقه برود چون آمریکا غاصب است.

 عبودی گفت: وقتی بحث انتقام می آید یم عده از داخل کشور نگران می شوند، که این افراد، انقلابی نیستند بلکه تفکر غرب گرا هستند، که همه هستی کشور را وابسته کردد به تعامل با کدخدا، که اگر ما بخواهیم به دشمن تشری بزنیم اینها از داخل می ترسند.

وی در پایان گفت: مهم اینست که همه ملت ایران، مرید حاج قاسم هستند، و مکتب حاج قاسم را قبول دارند، و ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران