تازه های سایت

15. دى 1399 - 10:49
در گفتگو با فرماندار سابق شهرستان باشت مطرح شد:
تنها پادش حاج قاسم شهادت بود/کسانی که از انتقام می ترسند در ایمانشان ضعف است
فرماندر اسبق باشت گفت:عده ای که از انتقام می ترسند به خاطر ایمان ضعیف و ترس آنهاست و دوست دارند زندگی با ذلتی داشته باشند نه زندگی عزتمند و عاشورایی.

.به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در خصوص تبیین ابعاد شهادت حاج قاسم در  منطقه  گفت :حاج قاسم سلیمانی مربوط به گروه و حزب خاصی نبود و به هیچ جناحی وابسته نبود او سربازه واقعی ولایت، استکبار ستیز،با اخلاص به ویژه در میدان جهاد و مبارزه، انقلابی گری ،  ذوب در ولایت شجاعت، ایثار، و از خودگذشتگی، اخلاق مداری، باعث شد که همه افشار و گروه های مختلف و احزاب سیاسی در تشیع تاریخی او شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: حاج قاسم عاشق شهادت بود. و تنها شهادت پاداش تلاش‌های بی‌وقفه او از بدو ورود به سپاه و جنگ تحمیلی و فرماندهی سپاه قدس بعد جبهه مقاومت بود. و با ریختن خون خود،  و شهادت همرزمانش،  درخت تنومند اسلام را را آبیاری کردند و نتیجه آن جبهه مقاومت اسلامی متحدتر و مقتدرتر گردید.

فرماندار اسبق باشت ابراز داشت؛ انتقام حق ماست،  هرچند خون حاج قاسم قابل قیاس با نابودی امریکا و هم‌پیمانان آن نیست، خروج آمریکا و هم‌پیمانان او از منطقه و نابودی رژیم اسرائیل ، یکی از خواسته های ما می باشد، البته حضور میلیونی مردم در تشییع تاریخی در کشور عراق و ایران اسلامی که در شهرهای مختلف برگزار شد،  ضربه محکمی به دهان دشمنان توسط جبهه مقاومت بود  و از طرف دیگر موشک باران پایگاه عین الاسد در عراق حق که یکی از قوی ترین و بزرگترین پایگاه های آمریکا در خاورمیانه است آن هم با موشک های نقطه زن ایرانی ضربه سنگینی به هیمنه پوشالی آمریکا بود.

قلی‌پور در پایان گفت :تا الان  کسی نتوانسته بود، مستقیم و رو در رو با آمریکا وارد جنگ شود، و به این شکل به او ضربه بزند و در اصل هیمنه آمریکا از بین رفته است،  و در حال حاضر جراعت مقابله با کشورمان را ندارد .

وی افزود: این انتقام جزئی از خواسته های ماست،  انتقام اصلی و مهم ترین آن خروج آمریکا و هم پیمانانش از کل منطقه خاورمیانه است ،  که در در فرصت مناسب و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم صورت خواهد گرفت.و در ضمن آن عده ای که از انتقام می ترسند به خاطر ایمان ضعیف و ترس آنهاست و دوست دارند زندگی با ذلتی داشته باشند نه زندگی عزتمند و عاشورایی.

انتهای پیام/

نظرات کاربران