تازه های سایت

15. دى 1399 - 10:59
کدام مدیران در جلسات شبانه کاندیدای انتخاباتی هستند/به جای خدمت به شخص به فکر مردم باشید
شنیده های حکایت از آن دارد که، بعضی از مدیران دو شهرستان گچساران و باشت در جلسات شبانه نامزدهای انتخاباتی در منازل مردم حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:  روز به روز به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، در دو شهرستان باشت و گچساران نزدیک می شویم، و نامزدهای این دوره که از حساس ترین انتخابات سیاسی در این دو شهرستان است، سعی دارند جایگاههای بیشتر را به تسخیر خودشان در آورند.

این در حالیست که هنوز از طرف نهادهای نظارتی ،هیچگونه مجوزی برای فعایت این افراد صادر نشده است، و کاری که انجام می دهند غیر قانونی است و با توجه به شرایط حساس کرونایی در این دو شهرستان ، جا دارد مه از ادامه چنین تجمعاتی خود داری کنند.

اما در این بین شنیده می شود، بعضی از مدیران و روسای ادارات که در این دو شهرستان هستند، و تاحدودی بر قشری از جامعه در گچساران و باشت تاثی گذار هستند، شبانه در جلسات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت حاضر می شوند، و برای این افراد حکم لیدر و تبلیغات را دارند.

جا دارد که این افراد به جای اینکه در خدمت چند شخص محدودی باشند، و برای آینده ای که هنوز مشخص نیست که آیا افراد مورد نظرشان در منطقه رای مردم را می توانند جلب کنند و یا از فیلتر شورای نگهبان  عبور می کنند، در ادارات خدمت رسان خود به مردم این دو شهرستان خدمت کنند، و سعی کنند با این حرکت ادارات و نهادهای تحت اختیار خود را به ستاد انتخاباتی، نامزدهای انتخاباتی تبدیل نکنند.

این پایگاه خبری از تمام مردم فهیم این دو شهرستان دعوت می کند در صورت مشاهده این مدیران، تصاویر و مستندات خود را در شبکه های مجازی ، برای  خبرنگاران ما ارسال کنند.

انتهاای پیام/

نظرات کاربران