تازه های سایت

19. دى 1399 - 12:15
درگفتگو با امام جمعه باشت مطرح شد:
آمریکا مصداق ظلم و استکبار در جهان است/ حمله به عین الاسد آمریکا را در جهان ذلیل کرد
امام جمعه باشت گفت: آمریکا مصداق ظلم و استکبار در دنیا است. و با هیمنه ای که داشته است در طول چهل است که کشورمان را به هر نحوی که توانسته ،مورد هجمه و تحریم قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:همانطور که می دانیم بعد از جنگ جهانی دوم و آغازسلطه طلبی بعضی از کشورهای غربی و آمریکایی بر کشورهای کمتر توسعه یافته  در جهان  و القای آمریکا به جهان  بعنوان ابر قدرت نظامی دنیا هیچ کشوری نتوانسته بود که از رو در رو با این کشور وارد جنگ شود، و واضح و شفاف هم اعلام کند که ما این حمله را انجام داده ایم، که با حمله به پایگاه عین الاسد ایران این قدرت پوشالی را فرو ریخت.

در همین خصوص حجت السلام والمسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت گفت:واقعیت دینای امروزی اینگونه است که کشور آمریکا خود را یک کشور ابر قدرت در جهان می داند. و با توجه به توان نظامی و اقتصادی که خودشان ادعای آن را  دراند، برخی از کشورها را تحت اشغال خود  در آوردند.

 

وی در ادامه افزود: نکته دیگری که نیز وجود دارد بعضی از کشورهای منطقه را دست نشانده خودش می داند، دو به همین جهت از آن طرف جهان لشکر کشی می کند و به عراق و سوریه و افغانستان حمله می کند و این کشور را اشغال می کند. دو این توهمی است که به آنها القا شده و که قدر تمندترین کشور دنیا هستند.

 

امام جمعه باشت گفت: متاسفانه بعضی از کشورها و حاکمان آنها هم گویا این را باور کرده اند که آمریکا ابر قدرت دنیاست و بعض از کشور ها دیگر نیز و این ذلت را پذیرفته اند و تعابیری را خود امریکا در رابطه با آنها به کار می برد،  مثل گاو شیرده که نهایت ذلت است. منتهی جمهوری اسلامی  با توجه به آرمانهایی که دارد، که همه آنها بر اساس ناب اسلام است در مقابل دنیا ایستاد است. و همیشه هم از کشورهای مظلوم  در مقابل  ظالم دفاع می کند و برایش هم فرقی ندارد که کشور مظلوم از چه نژاد و مذهبی  باشد.

 

 حجت السلام والمسلمین عبودی در ادامه ابراز داشت: آمریکا  مصداق ظلم و استکبار در دنیا است. و با هیمنه ای که داشته  است در طول چهل است که کشورمان را به هر نحوی که توانسته ،مورد هجمه و تحریم قرار داده است، ولی جمهوری اسلامی  بر اساس آگاهی که داشته و مردم عزیزمان بصیرتی که داشتند در مقابل استکبار با تمام توان ایستاده است.

 

وی گفت: وقتی که سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی توسط این کشور تروریست به شهادت می رسد و با صراحت این کار را انجام  داده اند، که جمهوری اسلامی ایران یک سیلی به آنها زد هر چند انتقام سخت از عامران و عاملان پا بر جاست و حتما این انتقام گرفته خواهد شد،البته هیچ کشوری تصور نمی کرد که جمهوری اسلامی  این اقدام را انجام دهد. و با موشک  به پایگاه عین الاسد در عراق حمله کرد. و مخفی کاری هم نکرد ولی آمریکا هم جرات مقابله نداشت و این نشان داد قدرت آمریکا یک قدرت پوشالی است و هیمنه آن فرو ریخته است.

 

امام جمعه باشت ابراز داشت: این حرکت آمریکا را در دنیا ذلیل کرد و ما نباید به این توجه کنیم که فقط چند موشک به این پایگاه نظامی ا صابت کرده است، بلکه این نگاه  سطحی به  این قضیه است ولی این را به دنیا نشان داده  شد که به آمریکا هم می شود از روبرو جنگید و هیچ کاری هم نمی تواند بکند و کشور ما این آرمان را داشته است که از دل این آرمان حزب الله و حشد الشعبی و انصار الله و بقیه جبهه های مقاومت شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران