تازه های سایت

20. دى 1399 - 10:03
فرمانده ناحیه مقاومت گچساران معارفه شد+تصاویر
نورایی گفت: :بنده بر دستان همه بسیجیان شهرستان گچساران بوسه می زنم که در تمامی عرصه ها پای کار بودند،از همه اقشار مردم که در تمامی مراسمات و راهپیمایی ها حضور حماسی خلق کردند سپاسگذارم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران در این آیین ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:در ایام سالروز عملیات کربلای ۵هستیم ویاد و خاطره همه شهدای عزیزمان را گرامی میداریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم افزود:سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد امروز مکتب ولایتمداری و دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است که دشمن را به ستوه آورده است.
 
نورایی نسب تصریح کرد:سردار سلیمانی برای رضای خداوند کارکرد و جانفشانی ها برای عزت اسلام وانقلاب انجام دادند و امروز خون سردار سلیمانی درکالبد آزادی خواهان جهان جریان پیدا کرده است و دشمنان و نظام سلطه را بیش از پیش مستاصل کرده است.
 
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران درادامه  گفت:‌از تمام کسانی که در این شهرستان درمدت خدمتم در ناحیه گچساران بودند تشکر و قدردانی می کنم،با افتخار اعلام می کنم اگر کار و اقداماتی انجام گرفت به همت بسیجیان این شهرستان بود و بنده خادمی بیش نبودم.
 
وی افزود:بنده بر دستان همه بسیجیان شهرستان گچساران بوسه می زنم که در تمامی عرصه ها پای کار بودند،از همه اقشار مردم که در تمامی مراسمات و راهپیمایی ها حضور حماسی خلق کردند سپاسگذارم.
 
نورایی نسب تصریح کرد:تشییع نمادین حاج قاسم و پخش از چهار شبکه رسمی از افتخارات این شهرستان است از حضور مردم شهرستان دربحث دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران گفت:قبل از انقلاب در ۱۹آبانماه این شهرستان هفت شهید والامقام را تقدیم انقلاب کردند و هر روز مردم ولایتمدار گچساران بالنده تر از هر روز در عرصه های انقلاب حاضر هستند.
 
وی افزود:افتخارمان این است که این لباسی که به تن داریم لباس شهداست و ما کار ردش و کردارمان دررادانه راه شهداست چرا که شهدا ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.
 
نورایی نسب تصریح کرد:تلاش کردیم رسالتی که بردوش داشتیم در حد وسع و توان انجام بدهیم،و وظیفه داشتیم دینمان را به نردم ادا کنیم.
 
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران گفت:بسیج در بحث آتش سوزی ها،سیل و کرونا با تمام وجود پای کار مردم بودند،و عزیزان بسیجی درتمانی عرصه ها تلاش های جهادی انجام دادند. 
 
وی افزود:در حوزه زیرساخت ها کارهای ارزشمندی نیز در شهرستان انجام شد،این آمادگی امروز در بحث خدمت رسانی در این شهرستان وجود دارد و ناحیه مقاومت بسیج دراین شهرستان ۱۲هزار بسته های معیشتی به کمک بسیجیان در شان مردم نیز توزیع کرد
 
نورایی نسب تصریح کرد:از همه مسئولین دستگاه های اجرایی،ادارات،نهادها که دراین مدت کمال همکاری را با سپاه ناحیه گچساران داشتند تشکر می کنم.
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران