تازه های سایت

3. بهمن 1399 - 9:51
فعال سیاسی مطرح کرد:
مردم تو را پس خواهند زد/جناب تاجگردون ترس و شخصیت خود را به نمایش گذاشت
ایمان محمدی فعال سیاسی در خطاب به تاجگردون:با طعنه زدن و خائن نامیدن دیگران به جایی نخواهید رسید جز اینکه شخصیت و ترس خود را به نمایش گذاشته اید.

 به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:ایمان محمدی فعال سیاسی در یادداشتی به غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:

جناب آقای تاجگردون

با سلام،
میگویند انسان جایز الخطاست اما من میگویم نه ،انسان ممکن الخطاست وما جایز نیستیم یک اشتباه را مدام تکرار کنیم.ولی ممکن است در زندگی دچار خطا شویم گاهی در رفتار گاهی در اعمال و حتی در انتخاب.

گفتم انتخاب مگر انتخاب اجباری هم داریم؟

روزی با هم انتخابی کردیم و باعث به قدرت رسیدن شما شدیم آیا از نظر شما و یاران شما آن انگشت که روی تعرفه رای زده شد حکم بردگی بود؟

قدرت بخشیدیم به هوای اینکه به ما نان ببخشی پس اگر نان بخشیدی منتی نیست.کجای دنیا با رأی دادن، انسانها خود را برده کرده اند که ما دومی باشیم.ما را با نان دادن بنده خودت فرض کرده بودید یا بنده خانواده ات؟ با این تصور نان بخشیدی؟

حال با طعنه زدن و خائن نامیدن دیگران به جایی نخواهید رسید جز اینکه شخصیت و ترس خود را به نمایش گذاشته اید.اگر از محبت دیگران سوء استفاده می کنی، خواستم بدانم که چند بار دیگر می توانی این کار را انجام دهی؟ چند بار دیگر جلوی آنها آنقدر بزرگ هستی که به تو محبت کنند؟

باور کنید بعد از چند بار انجام این کار، تو را پس می زنند. سعی کن برای کاری که دیگران در حقت می کنند ارزش قائل شوی، در غیر این صورت آنها تو را خیلی راحت دور خواهند انداخت.
سوء استفاده از آدمها کار خیلی راحتی است اگر تا الان این کار را انجام می دادی، آن را کنار بگذار.

 چرا که این نشانه ی قدرت تو نیست که بتوانی از بقیه استفاده کنی، بلکه نشانه ی ضعف توست که آنقدر قوی نیستی که از توانایی های خودت برای پیشرفت کردن استفاده کنی.

ایمان محمدی

انتهای پیام

نظرات کاربران