تازه های سایت

3. بهمن 1399 - 9:58
فعال رسانه ای گچسارانی مطرح کرد:
انتصاب های فله ای و رانتی، تبر به ریشه درخت عمرانی/مردم نمیگذارند فردی انتخاب شود که فقط به یک قشر خواص توجه دارد
تاریخ شاهد و گواه این امر می باشد که مردم هرگز با بصیرت و بینش عمیقی که داشته اند اجازه نداده اند که افرادی بر مسند قدرت بنشینند که امکانات اقتصادی و اجتماعی را فقط به عده ای خاص اختصاص بدهد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:محمد علی نژاد فعال رسانه ای شهرستان گچساران با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری نوشت:

با گذشت سالیانی چند از عمر سیاسی شهر های گچساران و باشت پس از انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که بعضا با استفاده از همین قدرت سیاسی و نفوذ و لابی، در اخلال و سوء استفاده و تزلزل را بر روی ادارات و سازمان های دولتی چه در گچساران و چه در باشت و حتی استان گشوده و با انتصاب های فله ای و رانتی، تبر به ریشه درخت تنومند عمران و آبادانی  شهرهایمان میزنند و آنرا دچار  بی کفایتی های سیاسی و قدرت های دیوان سالاری و خانوادگی تشکیل داده خود میکنند.

با توجه به اصل هم سرنوشتی مردم عزیز ایران اسلامی و بخصوص مردم شهر و دیارم در انتخاب اشخاص برای حضور در کرسی های قدرت علی الخصوص کرسی مجلس شورای اسلامی باید عرض کنم که همه ما همان پاسخی را از انتخاب هایمان دریافت خواهیم کرد که محصول تفکر و اصل اندیشه مان می باشد و اینطور نیست که با توجه به منافع شخصی و خانوادگی خود رای دهیم و دیگران را از آثار آرای خود مبرا بدانیم.

نتیجه نهایی انتخابات دقیقا همان کاندیدایی هست که پس از انتخابات نماینده همه مردم شهر هایمان و یا کشور(انتخابات ریاست جمهوری) می باشد و همه ما در نتیجه گیری جامع از آراء خود برای پیشرفت و آبادی شهر و دیارمان به یک سرنوشت و سرانجام دچار هستیم. علی القاعده اساس رای اشخاص برای رسیدن به آینده ای روشن و آباد، سرشار از عدالت و بدور از هر گونه تبعیض و نفاق می باشد که این نشان دهنده مسئولیت مهم و خطیر ما در توجه به شاخصه های ناب و بنیادین انقلاب اسلامی برای انتخاب اصلح ترین افراد می باشد.

 تاریخ شاهد و گواه این امر می باشد که مردم هرگز با بصیرت و بینش عمیقی که داشته اند اجازه نداده اند که افرادی بر مسند قدرت بنشینند که امکانات اقتصادی و اجتماعی را فقط به عده ای خاص اختصاص داده و مشکلات عده ای را اصلا نمی بینند و چه بسا اصلا با اینگونه مسائل و مشکلات آشنایی هم نداشته باشند.

مهمترین هدف ما عمل به وظیفه و مسئولیتی هست که برای انتخاب افراد شایسته، خادم و مردم دار در انتخابات پیش رو با آن مواجه هستیم و به عنوان مسلمان در جامعه اسلامی باید نهایت دقت را به این امر اختصاص داده و دائما به مرور تاریخ و سخنان امام عظیم الشان انقلاب امام خمینی رحمه الله علیه بپردازیم که در سخنان خود همیشه مسئولان نظام را به خدمت به مردم و عدم استفاده شخصی و عنوانی از جایگاهشان امر می کردند.

هر کسی در قدرت باشد و یا هر فرد دیگری که مردم انتخاب کنند برای تصدی امر نمایندگی و نوکری مردم، باید به همه مردم شهر و دیارمان خدمت کنند و هدفشان جز سازندگی و پیشرفت آن هم در سایه ی عدالت و بدور از تبعیض میان افراد و شهروندان نباشد که عمر کوتاه است و روز حساب نزدیک.

 انشاءالله که با تفکر و ایدئولوژی سیاسی انقلابی و ولایتی که در مردم عزیز شهرهایمان سراغ دارم و با یاری مولایمان بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، شاهد دگرگونی و اصلاح  مدیریت آسیب زای برخی مدیران، و سردمداران  و برخی نخبگان سیاسی و اجتماعی در شهر های گچساران و باشت و کل کشور باشیم و همچنین با توجه به شاخصه های اصیل اسلامی و انقلابی و توجه به اصل اشداء علی الکفار و رحماء بینهم انتخابی شایسته ی خدمت به مردم جامعه اسلامی و بخصوص محرومان و مستضعفان و دشمن شکن(دشمنان خارجی و جیره خوار های داخلی) داشته باشیم.
 

والسلام علیکم و رحمةالله وبرکاته

محمد علی نژاد

انتهای پیام/

نظرات کاربران