تازه های سایت

27. بهمن 1399 - 10:11
آمادگی کامل کادر درمان جهت راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت از آمادگی برای آغاز به کار بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان باشت، آرش حسینی گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت درسال 1397 با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی وشهرستانی با تجهیزات بیمارستانی افتتاح شد اما بنا به دلائلی از جمله کمبود پزشک و پرستار این بیمارستان از ارائه خدمت به مردم بازمانده بود.

وی افزود: با ارائه مشکلات و نواقصات به مسئولین مربوطه استانی وشهرستانی و پیگیری های صورت گرفته، با تلاش های شبانه روزی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی ومعاونین دانشگاه، نواقصات این بیمارستان رفع وآماده ارائه خدمت به مردم شهرستان باشت شد.

سرپرست بیمارستان 32تختخوابی باشت درادامه گفت: با بهره برداری از این بیمارستان بخش های اتفاقات، داخلی، اطفال، سی سی یو، دیالیز، اکو، سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال وآزمایشگاه آماده ارائه خدمات رسانی به بیماران می باشد و پدهلیکوپتری هم در جنب بیمارستان قراردارد، همچنین دستگاه اکسیژن ساز و امحاء زباله هم نصب و در مدار قرارگرفته است و دو اتاق عمل با تجهیزات کامل هم درمراحل بعدی، خدمت به بیماران را در صورت تامین نیرو انجام خواهند داد.

دکتر سجاد زارع پور افزود: این بیمارستان دارای پزشکان مقیم، شامل پزشک عمومی و متخصصین قلب و عروق، رادیولوژی، اطفال، داخلی و ارتوپد می باشد که با حضور در شهرستان باشت مستقر شده اند و باحضور این پزشکان خدمات رسانی در بیمارستان باشت بهترانجام میشود.

احسان رضایی مدیر داخلی بیمارستان باشت در پایان اظهار داشت: کادر اداری، پزشکی، پرستاری، حراست، خدماتی و تاسیساتی جوان و با انگیزه تمام سعی، تلاش و کوشش خود را جهت خدمت رسانی به بیماران انجام خواهند داد.

 

   

 

نظرات کاربران