تازه های سایت

27. بهمن 1399 - 10:52
فعالیتهای انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت دردهه فجر+تصاویر
مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت فعالیت های انجام شده این اداره را در دهه فجر تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در گفتگو با این پایگاه خبری بخشی از گزارش اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت را در دهه فجر تشریح کرد.

وی گفت:طبیعتا ورزشی که  به آن ورود پیدا کرده ایم ورزش صرف قهرمانی و پرورش یک سری افراد خاص از بین یک جمع کثیر برای اینکه فقط مدال های برتر در کشور را کسب کنند نیست .بلکه موضوع مسابقات و برگزیدن افراد به عنوان قهرمان یک وسیله و ابزار است ، برای هدف مهم تری برای همگانی کردن ورزش و وارد عرصه جامعه کردن نقش سلامتی و تندرستی و نشاط و شادابی در عرصه های مختلف اجتماعی .

 عسکری در ادامه افزود:سلامتی و امنیت دو نعمت پنهان است و تا زمانی که دچار آسیب نشده قدرش دانسته نمی شود، لذا ما باید از این نعمتها که در کشور داریم استفاده کرده و قدردان آن باشیم. محور توسعه هر کشور انسان سالم است و این سلامت با ورزش تضمین می شود و اگر جامعه به سمت ورزشهای همگانی  برود بدون شک سلامت اینده آن تضمین شده و هزینه های درمان کاهش خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت ابراز داشت: از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دهه مبارک فجر می توان به تجهیز دو روستا به خانه ورزش روستا ( میز پینگ پونگ طناب شطرنج دارت تاتامی و فوتبال دستی ،برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر،برگزاری کارگاه اموزشی امربه معروف و نهی از منکر،برگزاری کارکاه عفاف و حجاب،غبارروبی گلزار معطر شهدا،دیدار با خانواده شهدا، کوهپیمایی،پیاده روی،برگزاری مسابقات در خانه ورزشی روستا در رشته های پینگ پونگ . طناب کشی . دارت . شطرنج . فوتبال دستی،برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های فوتبال .فوتسال . والیبال. هندبال اشاره کرد.

 عسکری د پایان گفت:از ابتدای سال ۱۳۹۷  خانه ورزش در روستاههای بهره عنا.امام ضامن چالموره. تلچگاه .آبده گاه.شاه بهرام .سعادت آباد.سرآبیز و پشتکوه دایر شده است و انشالله تا قبل ازپایان سال دو روستای دیگر نیز به خانه ورزش مجهز خواهند شد،ارزش تقریبی تجهیزات مورد استفاده در خانه های ورزش شهرستان ۹۰۰ میلیون ریال  است ،با توجه به شرایط پیش آمده مسابقات ورزشی ایام دهه فجر با عنوان جام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران