تازه های سایت

13. اسفند 1399 - 15:06
راه اندازی ستاد انتخاباتی در فرمانداری باشت/فرماندار؛ هرگونه تبلیغات انتخاباتی ممنوع است
فرماندار باشت از تشکیل ستاد انتخابات در فرمانداری باشت خبر داد و گفت: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنم از تبلیغات انتخاباتی پرهیز و چون شرایط کشور و استان شرایط کرونایی است، انتظار داریم که نامزدهای انتخاباتی از تجمعات، ونشست های شبانه خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مسعود حسنی فرماندار شهرستان باشت در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری گفت:ستاد انتخابات شهرستان باشت در محل فرمانداری شهرستان تشکیل و از روز 20 اسفند ثبت نام به صورت اینترنتی از داوطلبان شورای شهر شروع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام به مدت یک هفته است و بعد از تکمیل فرایند ثبت نام  کنندگان کد رهگیری خود را با مراجعه به فرمانداری تحویل خواهند داد افزود: در مرحله دوم تشکیل هئیت اجرایی و معتمدین را در دستور کار خود  خواهیم داشت، که برای بحث انتخابات آمادگی کامل داشته باشیم و این فرایند طبق تقویم اجرایی که ابلاغ شده است انجام می شود.

 

فرماندار باشت ابراز داشت: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، پیش بینی های لازم انجام شده است و درخواست هایمان را انجام داده ایم،  که شامل تعرفه انتخاباتی و شعب اخذ رای  می باشد و در صورتی  که نیاز باشد به این فرایند افزوده شود حتما پیگیری خواهیم کرد تا یک انتخابات پرشور و سالم را در سطح شهرستان باشت اجرا کنیم.

 

وی  گفت:به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنم از  تبلیغات انتخاباتی پرهیز و چون شرایط کشور و استان شرایط  کرونایی است، انتظار داریم که نامزدهای انتخاباتی از تجمعات، ونشست های شبانه خودداری کنند.

 

حسنی بیان کرد: ستاد جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان باشت تشکیل شده است و در صورت بروز تخلفات مستندات لازم را جمع آوری خواهیم کرد و برابر آن تصمیم گیری خواهد شد، همچنین به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنم برای سلامتی خود و مردم از راه اندازی جلسات شبانه و خانه به خانه بپرهیزند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران