تازه های سایت

20. اسفند 1399 - 12:05
درگفتگو با بخشدار بوستان مطرح شد:
زمان ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی روستاها اعلام شد
بخشدار بوستان از ثبت نام داوطلبین شورای اسلامی روستا در سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:تنور انتخابات با ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر در بوستان و باشت داغ شد. و از 20 اسفند فر ایند ثبت نام از داوطلبان شورای شهر در شهر بوستان و شهرباشت آغاز شد.

 

در همین خصوص مجید محمدی بخشدار بوستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: زمان ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر از 20 اسفند آغاز  شده است و به مدت یک هفته  نیز ادامه خواهد داشت، و پس از آن بررسی وضعیت دواطلبین آغاز خواهد شد.

 

محمدی در ادامه افزود: زمان دقیق ثبت نام از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی روستاها در 16 فروردین سال آینده شروع خواهد شد و دواطلبان می توانند در زمان مشخص شده مشخصات خود را به صورت سیستمی  ثبت کرده و پس از آن برگه خلاصه وضعیت خود را به صورت حضوری به بخشداری بوستان تحویل دهند.

 

وی ابراز داشت:اعضای ستاد انتخابات شهر بوستان برای انتخابات شورای اسلامی روستاها و بوستان نیز در چند روز آینده مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد، همچنین اعضای  نظارت بر انتخابات و معتمیدن شهر بوستان نیز در هفته اینده مشخص و معرفی می شوند.

محمدی افزود: مقدمات کار را برای یک انتخابات پرشور و سالم در سطح شهر بوستان فراهم خواهیم کرد،تا شاهد برگزاری یک انتخابات خوب هم برای شورای اسلامی شهر و روستا هم برای ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی باشیم.

انتهی پیام/

نظرات کاربران