تازه های سایت

23. اسفند 1399 - 11:43
در گفتگو با فرماندار باشت مطرح شد:
برای یک انتخابات پرشور و سالم آماده می شویم/تاکنون چهار نفر برای انتخابات شورای شهر باشت ثبت نام کردند
فرماندار باشت گفت: برای یک انتخابات پر شور و سالم در شهرستان باشت آماده می شویم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مسعود حسینی فرماندار باشت در گفتگو با این پایگاه خبری گفت:انتخابات 1400 با محوریت سه انتخابات در سطح شهر ستان باشت در 28 خرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: در سطح شهرستان باشت، یک انتخابات بیشتر برگزار خواهد شد و علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در خرداد1400 برگزار خواهد شد و تکلیف نماینده شهرستانهای باشت و گچساران نیز مشخص خواهد شد.

 

حسینی گفت:در سطح شهرستان باشت دو هئیت اجرایی با محوریت انتخابات 1400 تشکیل شده است که بعد ازاین معتمدین نیز معرفی خواهند شد.تا فرایند تایید نهایی نیز صورت گیرد.

 

فرماندار باشت در ادامه ابراز داشت:تعداد افراد هیئت اجرایی برای انتخابات میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری 9 نفر و شورای اسلامی شهر  8 نفر است که اسامی این افراد فرستاده شده تا نظر نهایی  در مورد این افراد اعلام شود.

رئیس شورای تامین شهرستان باشت گفت: اسامی  هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی  روستاهای بخش بوستان متشکل از علی اکبر قلی پور،سعید صالحی ،سید حمید حیدری  خواهند بود، همچنین اسامی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی باشت،سعید صفری،سید فضل الله محمدی خواهند بود و نفر سوم نیز بزودی معرفی خواهد شد.

 حسینی در ادامه گفت:آقایان شکر الله عوض زاده،امین نیکدار نژاد،سالار اسدی و امامقلی شریفی نیز هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی  دو شهر باشت و بوستان خواهند بود.

فرماندار باشت با توجه به سومین روز از ثبت نام داوطلبان شورای شهر باشت گفت: تاکنون چهار نفر ثبت نام کرده اند که  اسامی این افراد یاسر مظاهری، صادق امیری، حمید عباسی چهار راه گشین وصلاح الدین صادقیان هستند که تا این لحظه ثبت نام خود را تبت کرده اند.

مسعود حسینی در پایان گفت:تلاش مجموعه فرمانداری باشت اینست که یک انتخابات سالم،پر شور را در سطح شهرستان برگزار کنند و مردم نیز مطمئن باشند که از آرای آنها صیانت می شود، همچنین توصیه می کنیم که  داوطلبان از تبلیغات زود هنگام بپرهیزندو از رسانه ها هم انتظار داریم که در آرام بودن جو شهرستان نیز به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران