تازه های سایت

7. فروردين 1400 - 12:45
هشدارهای انتخاباتی معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به کاندیداها و رسانه ها
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: دادگستری کل استان در کنار سایر نهادهای دولتی با حضور موثر روسا و دادستان های حوزه های قضایی موضوع انتخابات را رصد و در صورت مشاهده هرگونه اقدام خلاف قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:عیسی حسنی گفت: با توجه به دستور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ستادهای استانی پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی تشکیل و  فعال گردیده و در اولین جلسه ستاد استانی انتخابات تاکید شد که مدیران از هم اکنون امکانات و خدمات دولتی را در راستای اصل امر انتخابات به کارگیرند، اما این امکانات نباید به نه به نفع گروه یا فرد خاصی که شائبه دخالت در انتخابات را در اذهان عمومی سبب شود، باشد.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: در کنار سایر نهادهای دولتی با حضور موثر روسا و دادستان های حوزه های قضایی  موضوع انتخابات را رصد و در صورت مشاهده هرگونه اقدام خلاف قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت. 
 
 
 معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان افزود:به رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم توصیه های داریم فضای انتخابات را به سمت و سوی تشنج و یا تخریب افراد نبرند و برعکس زمان آگاه سازی اذهان عمومی در راستای گرم نگه داشتن انتخابات به رسالت خود عمل کنند.
 
 
 
 حسنی در پایان خطاب به رسانه ها بیان کرد: رسانه‌ها سعی کنند مانند انتخابات دوره گذشته حتماً در تهیه و نشر اخبار با یک مشاور حقوقی و شخصی که از قانون اطلاع داشته باشد مشورت کرده و خبرها را به نحوی تهیه نمایند که جرمی واقع نشود و تا مشکل برای آنها ایجاد نشود.
 
 
وی گفت: در کنار رسانه های مکتوب و مجازی بوده و در راستای آگاهی رسانی به آنها تلاش خواهیم کرد.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران