تازه های سایت

6. ارديبهشت 1400 - 17:58
پیگیری سوژه های مردمی؛
گلایه شهروندان باشتی از آب و فاضلاب شهری/خطری که کودکان را تهدید می کند+تصاویر
اهالی محله اسلام آباد شهر باشت از اداره آب و فاضلاب شهری باشت گلایه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در اکثر شهرها کنده‎کاری‎ های کوچه و معابر توسط اداره‎ های مختلف همواره جزو گلایه ‎مندی‎ های اصلی شهروندان محسوب می ‎شود. اگر چه شهروندان به این موضوع کاملا واقف هستند، که اغلب کنده‎کاری‎ های موجود در سطح معابر در راستای انجام پروژه‎ ها و برای رفاه حال مردم است اما بعضا به درازا کشیدن انجام ‌پروژه‎ها و از سویی زمان‎بر شدن انجام مجدد آسفالت معابر برای مردم ایجاد دردسر می‎ کند.

 به گفته اهالی ساکن در محله اسلام آباد شهر باشت، اداره آب و فاضلاب شهری این شهرستان حدود 2 هفته است که گودالی برای فاضلاب شهری ایجاد کرده است که در این مدت علاوه بر مسیر مسدود شده و مشکلاتی که برای ساکنین بوجود آمده است و نمی توانند رفت آمدی داشته باشند، بعضا می توانند برای آنها خطر آفرین باشد.

یکی از اهالی محله اسلام آیاد شهر باشت با  ارسال تصاویری به این پایگاه خبری گفت: مدت 15 روز است که این کنده کاری رها شده است،و مسیر تردد نیز در این کوچه امکان پذیر نیست.

وی افزود: با توجه به حضور کودکان و افراد سالمند زیادی که در مسیر این گودال وجود دارد، می تواند برای انها خطراتی را به همراه داشته باشد،انتظار می رود که آبفای شهری که تکلیف این مشکل بوجود امده را تعیین کند.

 
 
 

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران