تازه های سایت

26. دى 1400 - 16:36
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان
تکذیب کلیپ منتسب به دعوای دختران در یاسوج + تصاویر
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تکذیب کلیپ منتسب به دعوای دختران یاسوجی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:پس از انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و چهره بدی که از شهر یاسوج نشان داده می شد به لحاظ حساسیت موضوع و باز نشر گسترده آن در فضای مجازی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم تا صحت سنجی این دعوای دختران را از مراجع انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی کنیم.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد: بررسی‌های اولیه نشان دهنده این است که این فیلم مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده و برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار و شایعه پراکنی این فیلم را منتصب به شهر یاسوج ارزیابی می کنند.

 

سرهنگ وارستگی با اشاره به اینکه به هیچ وجه این فیلم مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست گفت: کاربران فضای مجازی از انتشار این دست کلیپ ها و تصاویر پرهیز و از دامن زدن به شایعات خودداری کنند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه که باعث کاهش احساس امنیت شهروندان و شایعه پراکنی شود توسط پلیس رصد می‌شود خاطرنشان کرد: از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا افرادی که اقدام به شایعه پراکنی و انتشار این کلیپ می کنند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

 

 
 

منبع؛صبح زاگرس کهگیلویه و بویراحمد

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات کاربران