تازه های سایت

26. دى 1400 - 17:20
دبیر کمیته رسانه سید ناصر حسینی در بهارستان خبر داد
دیدار کار گروه اشتغال ورونق تولید با مجموعه هلدینگ خلیج فارس/افزایش سهمیه بومی بر اساس کد ملی
دبیر کمیته رسانه سید ناصر حسینی در بهارستان از تشکیل جلسه کار گروه اشتغال و رونق تولید با مجموعه هلدینگ خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:ديروز ساعت١٥:٣٠ دقيقه اعضاي «كارگروه اشتغال و رونق تولید» دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی جلسه‌ای با مجموعه هلدینگ خلیج فارس، در ارتباط با بحث اطلاعیه و استخدام اخیر پتروشیمی گچساران با حضور دكتر حيدريان مديرعامل پتروشيمي گچساران، دكتر عزيزي معاونت منابع انساني صنايع پتروشيمي خليج فارس و دیگر كارشناسان مربوطه در محل ساختمان مركزي اين شركت برگزار گردید.

 

بحث بر روی نحوه برگزاري پنل‌هاي تخصصي مصاحبه و شرايط مصاحبه‌گران و ارزيابي قبول شدگان از سوي برگزاركنندگان اين آزمون تشريح گرديد و موارد ذیل بررسی و تعیین تکلیف شد.

احتساب شهرستان باشت و افزايش سهميه بومي به هر دو شهرستان بر اساس كد ملي متقاضيان، تخصيص سهميه 3% معلولان طبق بند الف ماده ٧ قانون جامع حمايت از معلولان، پيشنهاد اصلاح سن ثبت نام کنندگان و متقاضیان، فوق ديپلم به ٣٤ سال، ليسانس ٣٦ و فوق ليسانس ٣٨ که مطرح گردید و البته آقایان توجیه و دلایل خودشان را داشتند.

استفاده حداكثري از ظرفيت نخبگان و فارغ‌التحصيلان دانشكده نفت و گاز گچساران با ضريب 4/1 در محاسبات، و تأکید بر اولویت دادن حداکثری نیروهای بومی در جذب و استخدام، تشکیل کمیته جذب متشکل از مسئولین مربوطه از جمله نماینده اداره کار، نماینده فرماندار، نماینده دادستان، و نماینده کارگروه اشتغال، به منظور جلوگیری از تضییع حق و حقوق تمام متقاضان تحت عنوان: «استخدام پاک با رعایت اصل عدالت».

انتهای پیام

نظرات کاربران