تازه های سایت

4. بهمن 1400 - 9:11
در گفتگو با نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد:
در رژیم طاغوت درتمام زمینه ها وابستگی دیده میشد/امروزه در تمام زمینه ها به استقلال علمی رسیدیم
رحمت الله فیروزی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:به یاد داریم که حتی برای معالجه مردم پزشک از هند وارد می کردیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:رحمت الله فیروزی نماینده استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت؛ نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای زیادی را در همه عرصه ها داشته است از جمله در حوزه نظامی و امنیتی که ما مراحل مختلفی را از همان ابتدای تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم، که به مهمترین آن می‌توان جنگ هشت ساله، با رژیم بعث عراق و دفاع مقدس اشاره کرد،و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی تازه به وجود آمده بود در برابر مستکبرین ایستادگی کرد، و از تمامیت ارضی خود و استقلال و خود دفاع کرد.

 

وی در ادامه افزود؛ حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از کشورهای منطقه، از جمله جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، همچنین دستاوردهای مهمی، در  حوزه دفاعی و فضایی و موشکی داشته‌ایم، که امروزه ما را جزء پیشرفت ترین کشور های حوزه موشکی قلمداد می کنند.

نماینده شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: در قبل از انقلاب ارتش ایران کاملاً وابسته به آمریکا بود و امکاناتی که در اختیار نیروهای نظامی بود، وابسته به کشورهای آمریکا و انگلیس و متحدان رژیم شاه بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت۴۳ سال  ازانقلاب با وجود تمامی تحریم ها از همان اوایل انقلاب در همه حوزه های دفاعی و نظامی ما به استقلال رسیدیم، و امروزه این را شاهد هستیم.

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد؛ در حوزه بهداشت و درمان به یاد داریم، که در اول انقلاب خیلی از پزشکانی که مردم را معالجه می کردند از کشور هند بودند، ولی امروزه با فارغ التحصیل شدن جوانان این مرز و بوم،  دررده‌های برتر علم پزشکی در جهان هستیم.

 

فیروزی گفت؛ در حوزه صنعت و بسیاری از حوزه های دیگر وابستگی به کشورهای خارجی در رژیم طاغوت دیده میشد، که امروزه به لطف خداوند این وابستگی برطرف شده است، به یا به حداقل ها رسیده است، به عنوان مثال می توان در حوزه صنعت مثل فولاد که جزء کشورهای صادر کننده هستیم اشاره کرد.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت؛ با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی، انشالله نظام بتواند در تمام حوزه ها به خودکفایی کامل برسد، بنابراین دستاوردها اصلاً قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست، چه به لحاظ اقتصادی و چه فرهنگی نظامی و علمی پیشرفت های زیادی داشته ایم که امروزه ما را از وابستگی به کشورهای بیگانه کانون توجهات قرار داده است.

نظرات کاربران