تازه های سایت

7. بهمن 1400 - 17:13
درگفتگو با دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مطرح شد
مهمترین شعارمان استقلال است/امروز مهمترین دستاوردهای نظام جبهه مقاومت است
نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت ؛امروز مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛

حسین خسروی نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با این پایگاه خبری گفت؛ استقلال دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، اصل شعار ما استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بوده است که امروزه در بحث نظامی و دفاعی این استقلال و خودکفایی را پیدا کرده‌ایم، یعنی در دریا و هوا و زمین به شکرانه خداوند متعال می‌توانیم از خودمان دفاع کنیم.

وی در ادامه افزود؛ اینکه ما در صنعت دفاعی و نظامی استقلال پیدا کرده‌ایم خودش مورد اعتراف دوست و دشمن است که ما در صنعت دفاعی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته ایم، و در این صنعت به خودکفایی رسیده‌ایم که یک بازدارندگی در حوزه دفاعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
نماینده بیرجندو درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر به لطف خداوند سامانه سوم خرداد ما با همکاری قوای نظامی، پهپاد گرانقیمت آمریکا را مثل یک گنجشک به زمین می نشاند، که این نشانه توان و پیشرفت و ماه در صنعت دفاعی، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه گفتگوی خود می گوید؛ پس از شهادت سردار دلها و بعد از سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ما انتقام خواهیم گرفت و به تعبیری دیگر در حالی که در یک قرن اخیر هیچ  حمله ای مستقیم به نیروهای آمریکایی نکرده است و این را دیدیم که موشک‌های ما پایگاه عین الاسد را به ویرانه ای تبدیل کرد، و آن ها هم نتوانستند صادقانه آمار تلفات خود را بدهند و هر روز یک آماری منتشر می‌کردند.

 

خسروی افزود: در حال حاضر با توکل بر خداوند در صنعت نظامی و دفاعی و به برکت خون شهدا نه‌تنها خودمان را مستقل و خودکفا کرده‌ایم، بلکه جریان مقاومت هم به برکت انقلاب اسلامی و واسطه خون شهدا به قدرتی در منطقه تبدیل شده است. امروزه جریان حزب الله به گفته دشمن و به اطراف آنها بیش از ۱۳۰ هزار موشک در اختیار دارد که همین لرزه بر تن صهیونیست‌ها انداخته است، این نشانه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نمونه‌ی دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد غزه در فلسطین است، که سال‌های سال با دست خالی و با سنگ جلوی دشمن صهیونیستی مقاومت می‌کردند، همان طور که می بینید امروزه بارانی از موشک را بر سر دشمن خود می ریزد و این هم از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
خسروی گفت؛ دستاوردهای ما در انقلاب اسلامی از هر جهت که فکر کنید قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست در یک زمانی از تاریخ شاه پهلوی کشور ایران را ژاندارم منطقه و فرمانبردار آمریکا کرده بود، ولی امروزه ما در دفاع از اسلام و جهان اسلام و مستضعفین و تمام مردم آزادی خواه جهان حرف برای گفتن داریم، و این نمونه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نشانه آن هم آن استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است.
وی در پایان گفت؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ضریب‌هوشی مردم ایران از تمام دنیا بالاتر است، این را هم به تمام جهان نشان دادیم چون نمونه‌ای از این علم و این ضریب هوشی در صنعت دفاعی و نظامی و ساخت پهپادها و موشک ها به خوبی دیده می شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران