تازه های سایت

10. بهمن 1400 - 10:35
مسئول هادیان معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد:
امروزه جنگ روایت هاست/ مکتب حاج قاسم نمونه ای از دست آوردهای انقلاب است
دکتر بیگدلی گفت:امروز دشمن بیشترین هجمه را وارد می کند چون جنگ امروزی جنگ روایت ها است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:دکتر بیگدلی مسئول هادیان معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تمام انقلاب هایی که پیروز شده اند بعد از مدت کوتاهی این انقلاب ها به شکست روی آورده اند ولی امروزه می بینیم که بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی ما روز به روز پیشرفت های چشمگیری در تمامی زمینه ها داشته‌ایم.
وی گفت؛عده ای خواستند با راه انداختن جنگ روایت ها هجمه و فشار را بر کشور وارد کنند. اما تمام این هجمه ها در طول این ۴۳ سال باشکست مواجه شدند،یک نمونه که امروزه در اطراف خود می بینیم همین که آمریکا گورش را از افغانستان گم کرده است، اشاره می کنم که هدف آمریکا در افغانستان سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسئول در سپاه پاسداران گفت؛ بیش از صد فیلم علیه این نظام ساختند که گفتمان انقلابی را زیر سوال ببرند و به جامعه القا کنند گفتمان انقلابی یعنی چه؟ آنها به صورت ویژه روی این موضوعات کار کردند و کار می کنند، که به این نظام ضربه بزنند داعش را برای ضربه زدن به این انقلاب به وجود آوردند. فتنه های زیادی را در کشور و در دهه های مختلف را اندازی کردند که، این انقلاب را به زمین بزنند. در همه این چالش ها جمهوری اسلامی ایران بر تمام آنها پیروز شد مردم باید بفهمند کلاس داستان از چه قرار است.

دکتر بیگدلی در ادامه افزود؛ از کسانی که انقلاب را ندیده اند درج نکرده‌اند استفاده می کنند تا به این انقلاب ضربه بزنند مثل نفوذی ها که رخنه به نهادها و جاهای مهم کشور کرده بودن که توسط نیرو های امنیتی دستگیر شدند. شبکه های مجازی را به بهترین نحو مدیریت می کنند و می خواهند برکشور آنطور که میخواهند مدیریت کنند و مردم و جوانان را به سوی فساد بکشانند.

وی گفت؛ در مملکت ما افرادی مثل حاج قاسم وجود دارد و مکتب حاج قاسم نمونه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. هر گاه در چارچوب انقلاب و ولایت حرکت کردیم ضرر نخواهیم کرد و مشکلی به وجود نخواهد آمد اما هرگاه برخلاف  این اصول حرکت کردیم با مشکل مواجه شدیم.

 

بیگدلی گفت در جامعه ما مردم سالاری دینی است یعنی مردم خودشان تصمیم می گیرند در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی ثابت شده است که دیکتاتوری نیست و این مردم سالاری دینی است که انتخاب می کنند و این نتیجه به دست آوردهای انقلاب اسلامی  است.

وی در ادامه بیان کرد؛ در گذشته شش میلیون بشکه صادرات نفت صورت می گرفت ۳که میلیون از این فروش پول آن در جیب آمریکایی ها می رفت. بروید خاطرات فرح پهلوی را بخوانید جهت داد بیش از ۵۰ میلیون دلار برای یک تعویض وزیر پرداخت کردند بعد یک ادم میگویند در آن زمان ما وابستگی نداشتیم.

بیگدلی افزود؛ امروز جایگاه رتبه علمی ماه ۱۶ در حوزه بهداشت و سلامت رتبه ۷ را کسب کرده ایم چون بر اساس گفتمان انقلاب حرکت کرده ایم. امروز در جنگ سخت سخت تر از نظامی قرار گرفته ایم که به آن جنگ روایت ها گفته می شود باید گوش به فرمان ولی باشیم و در مسیر این انقلاب حرکت کنیم اگر این گونه باشد به پیشرفت های چشمگیری دست خواهیم یافت و از مشکلات عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران