تازه های سایت

12. بهمن 1400 - 18:32
در گفتگو با نماینده کرمانشاه مطرح شد:
عزت ایران در منطقه به خوبی دیده می شود
حجت السلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:امروزه عزت ایران در منطقه به خوبی دیده می شود واین استقلال و عزت نشانه دستاورد های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نی کیا نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت؛ در زمان رژیم پهلوی تهران چه پایتخت کشور محسوب می‌شد، خودش دچار مشکلاتی بود تا چه رسد به بقیه شهرها و استان‌ها و دیگر روستاهای ما چه به خوبی این مسئله را درک کرده بودند که با چه مشکلاتی مواجه شده بودند.

 

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در رژیم پهلوی می توان به زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله فولاد شمش و سیمان و همچنین میزان زیرساخت‌های جاده ای اشاره کرد که وضعیت ما کجا بود و الان بعد از ۴۳ سال را نیز ببینیم که ما چه پیشرفت هایی در این زمینه هاکرده‌ایم. در بیشتر علوم مختلف جزء رده های برتر دنیا هستیم، به خصوص در صنعت، پزشکی و هوافضا و هسته‌ای و غیره که این ها همه نشانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول۴۳ سال است.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد؛ میزان باسوادی ما در زمان رژیم پهلوی قابل قیاس با الان نیست که به واسطه همین پیشرفت ها ما امروز در دنیا حرف برای گفتن زیاد داریم.

سید جواد حسینی کیا گفت: یکی دیگر از حقارت هایی که در رژیم پهلوی به خوبی دیده می شد این بود که آمریکا ها در پادگان های نظامی خود نوشته بودند، ورود سگ و ایرانی ممنوع است، ولی امروز بعد از ۴۳ سال از عمر برکت با برکت انقلاب اسلامی عزت ایران در منطقه به خوبی دیده می شود که این نشانه استقلال کشور است، لذا اصلاً جمهوری اسلامی ایران با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست. وی در پایان گفت؛ گرچه اشکالات و بی مدیریتی بعضی از مسئولین در پاره‌ای از موارد مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است و تحریم را هم نباید نادیده گرفت، اما با وجود این همه موارد پیشرفت های خوبی در زمینه های دفاعی پزشکی صنعتی و غیره انجام شده است این ها همه نشانه های استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

نظرات کاربران