تازه های سایت

13. بهمن 1400 - 10:14
در گفتگو بانایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس مطرح شد:
نه تنها در منطقه بلکه در جهان دارای نفوذ هستیم/در صنعت دفاعی به استقلال رسیده ایم
محمدرضا صباغیان بافقی نماینده در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز در صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در جهان دارای نام نشان است، که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوزمحمدرضا صباغیان بافقی نماینده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در مسیر توسعه کشور قرار گرفاستان یزد ت به پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهم رسیدیم، که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست که رشد به این دستاوردها در حوزه نظامی و دفاعی به خوبی دیده می‌شود  که به خودکفایی رسیده‌ایم امروزه بیشترین نیاز کشور را از داخل خودمان تامین می کنیم و در این حوزه به استقلال و خودکفایی رسیده ایم.

 

وی در ادامه افزود؛ امروز در صنعت  دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در جهان دارای نام نشان است، که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است در حوزه فضایی نیز کشور به موفقیت بزرگی دست یافته است، مهم‌ترین ان ارسال چند ماهواره به فضا بود که این علم فقط در اختیار چند کشور پیشرفته دنیا می باشد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگوی خود بیان کرد؛ یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه نانو و علم جدید بودکه  ایران موفق شد و پیشرفت های مهمی در این زمینه دست پیدا کند.

 

نماینده ابرکوه بافق خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت؛ در بحث اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که برخی از آن به حوزه جنگ تحمیلی بر می گردد و بخشی از آن نیز به تحریم‌ها که باید در این حوزه بیشتر کار کنیم تا این موانع برطرف شود.

وی در پایان گفت؛ داشتن استقلال سیاسی و استقلال دفاعی و سیاست های مستقلانه، که در منطقه و نفوذی که در جهان داریم بخشی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران