تازه های سایت

13. بهمن 1400 - 18:33
عزم مومنانه جوانان باشتی برای احسان به نیازمندان
توزيع 100 کیلو گرم گوشت قرمز بین نیازمندان
تعداد 50 بسته گوشت قرمز با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان به همت گروه جهادی شهید مسعود خاتم شهرستان باشت بین نیازمندان، ایتام و... توزیع گردید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:رضا صادقی مسئول گروه جهادی شهید مسعود خاتم شهرستان باشت گفت: امروز جوانان ایرانی در شرایطی که کشور با مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا دست به گریبان شده است . به یاری همنوعان خود شتافته ، آستین‌های همت را بالا زده‌اند تا نیاز کشور و مردم  را برآورده کنند.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن شهر، مغازه‌ها و مساجد، خرید برای افراد سالمند، توزیع ماسک ومحلول بهداشتی در بین مردم یا  تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا آنهم به رسم همدلی و مهربانی با همکاری سازمان بسیج و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جمله اقداماتی است که گروه های جهادی در مناطق مختلف انجام می دهند.

صادقی ابراز داشت: این افراد برایشان مهم نیست کجای این سرزمین هستند و یا چقدر امکانات در اختیاردارند بلکه برایشان مهم این است که باری از روی دوش انقلاب و مردم بردارند، جوانانی مومن، انقلابی و پای کاری مانند گروه‌ جهادی شهید مسعود خاتم باشت.

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران