تازه های سایت

14. بهمن 1400 - 19:04
در گفتگو با نماینده استان اصفهان مطرح شد:
مردم نظام را یک نظام خدمتگذار می دانند/جامعه به نظام وفا دار است
محمد صالحی در ادامه افزود؛ در شهرهای بزرگ همه خدمات ارزنده انجام شد و با توجه به بررسی های انجام شده و خدمات ارزنده ای که این نظام انجام داده است مردم این نظام را با دولت های مختلف، یک نظام خدمتگزار می دانند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حسین محمد صالحی دارانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ بعد از چشم گیری انقلاب اسلامی آنچه که مورد بحث است و قابل توجه قرار گرفته است خدمات ارزنده ای است که از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناطق محروم انجام شده است.

 

وی وی در ادامه افزود؛ خیلی از روستاهای ما قبل از انقلاب با توجه به اینکه حوزه انتخابی بنده هم در یک منطقه محروم است جاده های دسترسی و امکانات بهداشتی و زیرساخت‌های اولیه را نداشتند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا گفت؛ با درایتی که آن موقع حضرت امام رحمة الله علیه داشتند و جهاد سازندگی را بنیانگذاری کردند، باعث شد که بسیاری از مشکلات روستایی و مناطق محروم نظیر جاده آب رسانی و مشکلات بهداشتی  حل شود و زیر ساخت ها نیز به روستاها آورده شود.

 

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس یازدهم در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار ما گفت: در همان سال‌های اول انقلاب اسلامی، خدمات ارزنده ای مانند مخابرات، بهداشت، برق، اعزام پزشک به روستاهایی که جمعیت بالایی را داشتند، اینها اتفاقات خوبی بودند که در طول این سال ها انجام شد.

 

محمد صالحی در ادامه افزود؛ در شهرهای بزرگ همه خدمات ارزنده انجام شد و با توجه به بررسی های انجام شده و خدمات ارزنده  ای که این نظام انجام داده است مردم این نظام را با دولت های مختلف، یک نظام خدمتگزار می دانند.

 

وی بیان کرد:پس از گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی هر موقع که هر مسئله پیش آمده است، مردم و وفاداری خود را به این نظام نشان دادند  و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند. انشالله با شکل‌گیری دولت جدید فشار اقتصادی که درطول ۴ سال اخیر بر مردم تحمیل شده است، برطرف شود تا ما قدم های استوار تری را در گام دوم انقلاب برداریم بتوانیم نقص هایی که وجود دارد در هر کجای از کشورمان آن‌ها را برطرف کنیم.

 

صالحی در پایان گفت؛ قبل از انقلاب جمعیت روستاهای ما بیشتر بود، اما با وجود این حداقل امکانات را در روستاها داشتیم و حتی درصد کمی از آنها سواد خواندن و نوشتن را داشتند،. در بعضی از روستاهای کشور هم اصلاً امکاناتی وجود نداشت و این قابل مقایسه نیست، با ثروت هایی که آن موقع در کشور وجود داشت از لحاظ جمعیت نیز الان دو برابر شده و باید خدمات بیشتری ارائه شود، با وجود این قاطبه مردم و عموم مردم، از این خدمات و از نظام راضی هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران