تازه های سایت

16. بهمن 1400 - 21:54
در گفتگو با نماینده استان فارس مطرح شد:
اقتدار و حفظ استقلال مهم ترین دستاورد جمهوری اسلامی است
فرهاد طهماسبی نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ پیشرفت های حاصل شده در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم پهلوی، در زمینه اقتدار و حفظ استقلال کاملاً متفاوت است و از این لحاظ این دو مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:فرهاد طهماسبی نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ پیشرفت های حاصل شده در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم پهلوی، در زمینه اقتدار و حفظ استقلال کاملاً متفاوت است و از این لحاظ این دو مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: نکته مهم دیگری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی می توان به آن اشاره کرد، عدم وابستگی به بیگانگان و ابرقدرت‌ها  است، که امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌توان برای  حرف برای گفتن  داشته باشد.

 

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت؛ در حال حاضر ارتباطات بین المللی و دیپلماتیک بسیار قابل قبول است، در زمینه تولیدات داخلی و تکیه بر توان داخلی و ارج نهادن به نیروهای جوان داخل کشور یکی دیگر از متفاوت های این نظام با رژیم پهلوی است.

این نمایندگی مجلس در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار ما گفت؛ در زمینه دفاعی عدم وابستگی نظام به دیگر کشور ها و بیگانگان را شاهد هستیم، در صورتی که در رژیم طاغوت وابستگی‌محض کشور بر هیچ کس پوشیده نیست، اما امروز کشور ما در رتبه های برتر این علم مهم قرار دارد.

 

نماینده استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی در در ادامه گفت و گوی خود گفت؛ در دیگر مسائل از جمله صنعت،  فرهنگ، اقتصاد و پزشکی پیشرفت های خوبی داشتیم و عدم وابستگی به فرهنگ غربی که یک فرهنگ مریض و آسیب دیده است، به خوبی دیده می‌شد و فرهنگ ما یک فرهنگ ارزشی و ایثار و از خودگذشتگی است.

 

طهماسبی در پایان گفت: حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران از مردم منطقه خصوصاً مردم مظلوم و ستمدیده به خوبی دیده می شود، و این ملت مظلوم و آزاده جهان و امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است که در گذشته این چنین نبوده است و رژیم گذشته کاملاً برده غرب بود و پیرو فرهنگ غربی بود.

انتهای پیام /

نظرات کاربران