تازه های سایت

17. بهمن 1400 - 10:55
در گفتگو با نماینده لارستان استان فارس مطرح شد:
نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم نهاد است
حسین زاده نماینده استا فارس در مجلس شورای اسلامی گفت:در حکومت های گذشته بیش از یک میلیون متر مربع از حاک کشور جدا شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حسین حسین زاده ینده لارستان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: در حکومت های گذشته وقتی آنها را با جمهوری اسلامی ایران و مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم خاک زیادی از کشورمان در آن حکومت ها از کشور جدا شدند. می‌توان گفت بیش از یک میلیون متر مربع از خاک کشورمان، در دوران گذشته خصوصاً قاجار و پهلوی از کشور جدا شده است.

 

وی در ادامه افزود؛ در این ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی یک و بعدها که کشورمان را از دست ندادیم که این مهم، با رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت عزیزمان میسر شده است، تا این گونه استقلال خود و تمامیت ارضی خود را حفظ کنیم.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگوی خود بیان کرد: امروزه دستاوردهای فرهنگی پزشکی، صنعتی  دفاعی و زیرساخت‌ها قابل قیاس با گذشته نیست. همانطور که مشاهده می کنید، ما در حوزه هوافضا و دانش بنیان و فعالیت های انرژی هسته‌ای در صنعت نفت و ساخت پالایشگاه ها و حفاری های چاههای نفت جز ردهای برتر  دنیا هستیم و اصلاً این موضوع قابل مقایسه با رژیم طاغوت و پهلوی نیست.

 

حسین زاده در پایان گفت: با توجه به اینکه حکومت ما یک حکومت مردمی و برپایی مردم برقرار است، همین مسئله باعث شده  تا پشتوانه این نظام مردم باشد و اجازه ندهند که دشمنان ورود کند، و جمهوری اسلامی ایران را تحت تأثیر خود قرار دهند که این موضوع به استقلال کشور می برمیگردد مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

نظرات کاربران