تازه های سایت

18. بهمن 1400 - 12:04
درگفتگو با نماینده مرودشت استان فارس مطرح شد:
اخرین حربه های دشمن رو به شکست است/استقلال و انتخاب مهمترین رکن نظام است
جلال رشیدی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت:استقلال و انتخاب مهم ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است ،چیزی که ما در گذشته آن را نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت؛ بزرگترین و مهمترین دستاورد که انقلاب اسلامی برای ملت ایران داشته است، آزادی و حق انتخاب بود که این جز اصول اصلی هر جامعه است و ما قبل از انقلاب این موضوع را شاهد نبودیم.

 

وی در ادامه افزود: این دستاوردی که انقلاب برای ما داشته است به معنی واقعی کلمه همین استقلال و روی پا ایستادن خود که مردم و ملت ما در آن روزهای اول انقلاب این موضوع را  با چشم خود دیدند.

 

عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد این موضوع هستیم، که کشوری که درصد لیست تحریم‌های کشورهای تحریم کننده آنرا قرار داده‌اند به واسطه همین استقلالی که دارد و با تکیه بر توان داخلی به حیات خود ادامه می دهد و نیازهای مردم خود را بر طرف می کند.

 

رشیدی در ادامه مطلب خود گفت: امیدوارم با همکاری و همیاری ملت با دولت انقلابی و مجلس انقلابی این آخرین حربه دشمن که رو به شکست است، و خودشان نیز هم به این موضوع اعتراف کرده‌اند مسئله اقتصادی کشور ما نیز سامان بگیرد.

 

وی در پایان گفت: به نظر من استقلال و آزادی  که به رهبری  امام رحمة الله علیه و ملت ایران به وجود آمده است. برای هر کشوری یک آرزو و رویا است به عنوان مثال کشورهای اروپایی شاید بگویند، که استقلال دارند ولی وقتی بحث همکاری آنها به ایران پیش کشیده شد معلوم شد، که از آمریکا پیروی می کنند  و هیچ استقلال از خود ندارند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران