تازه های سایت

22. بهمن 1400 - 13:06
ستار هدایت خواه در باشت مطرح کرد:
انقلابی ماندن سخت است/باید شکرگزار انقلاب بود
ستار هدایت خواه گفت:،انقلابی ماندن سخت است ،چون شیطان بیکار نمی نشیند ،مسیر انقلاب سختی دارد و در این راه سختی های زیادی کشیده می شود.

به گزارش پایکاه خبری باشت نیوز:ستار هدایت خواه  نماینده ادوار مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در باشت گفت؛اغاز ۴۴بهار آزادی و انقلاب اسلامی را به ملت ایران تبریک می گویم، برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن یک فریضه دینی است و باید آن در هر جا و هر مکان بخصوص فضای مجازی گفته شود.

 

وی در ادامه افزود:دهه فجر خارج شدن از ظلمت بسوی نور است ،روزی است که ملت از ظلم و ستم خارج شده اند،ایام الله را باید یادآوری کرد،انقلابی ماندن سخت است ،چون شیطان بیکار نمی نشیند ،مسیر انقلاب سختی دارد و در این راه سختی های  زیادی  کشیده می شود.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد؛مسیر حق سختی دارد ،باید صبر را افزایش داد،باید شکر گذار این انقلاب بود،علاوه بر شکر گذاری زبانی باید عملی آن را هم به اجرا در آورد.

 

 

هدایت خواه بیان کرد؛باید دید که ما برای انقلاب چکار کرده ایم،عیار انقلابی بودن خودمان را باید بسنجیم تا به آرمانهای انقلاب و دستاوردهای انقلاب آگاه باشیم،باید دید هدف انقلاب چه بوده است و کجا این هدف هستیم ،باید خودآگاهی و عاشق این انقلاب باشیم یعنی جان خود را برای این انقلاب  فدا کنیم مثل شهید حاج قاسم سلیمانی .

 

 

وی در ادامه گفت؛دهه فجر ،دهه پیروزی انقلاب اسلامی است،فجر بشارت طلوع خورشید را می دهد ،انقلاب اسلامی هم یک فجر دارد،که این نور از ایران شروع شده است و کم کم دیگر کشورهای منطقه را روشن می کند.که این روشنایی با ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تکمیل می شود.

هدایت خواه گفت؛۴۳سال پیش بین الطوعین شروع شده است، انقلاب اسلامی آماده است تا سراسر جهان را تحت شعاع خود قرار دهد و به حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف وصل شود.

 

وی  تشریح کرد: انقلاب اسلامی عصر جدیدی را در تاریخ بشریت بوجود آورده است،چهل سه سال پیش این حرکت شروع شده است و ملت ایران پرچم دار این حرکت است،که این پرچم را به دست صاحبش خواهند داد.ان شا الله خودمان را برای ادامه راه این انقلاب آماده کنیم و جان خود را فدا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران