تازه های سایت

24. بهمن 1400 - 12:22
قدر دانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت از مردم/حضور دهه هشادی ها و نودیها نشانه علاقه مندی این نسل به نظام است
محسن غلامشاهی گفت:حضور نسلهای جدید در یوم الله 22 بهمن نشان دهنده علاقه آنها به نظام و آرمانهای انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز : سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:خداوند متعال را شکرگذاریم که در چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان با استواری، در مسیر آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) گام برداشته و با شور و شکوهی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، در 22بهمن 1400، حماسه‌ای دیگر را رقم زده اند.

وی در ادامه افزود:با وجود شرایط جوی یرد و بارانی و دستورات ستاد کرونایی برای برگزاری این راهپیمایی در قالب رژه خودرویی مردم با جان و دل به صحنه آمدند و برگ زرینی دیگر بر افتخارات انقلاب اسلامی افزودند.

غلامشاهی گفت:حتی رسانه های غربی و معاند نیز به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1400 اعتراف کردند و بخشی از خبرهای خود را به این موضوع اختصاص دادند.

وی در ادامه بیان کرد:حضور نسل های جدید خصوصا دهه 80و90 در یوم الله 22  بهمن نشان دهنده باور قلبی جوانان و نوجوان به انقلاب و پایبندی آنها به آرمانهای امام (ره) و رهبری معظم و نظام مقدس اسلامی است.

وی در پایان گفت:اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال و افتخار به وجود مردمی آگاه و با بصیرت، از حضور شما مردم شریف  و انقلابی شهرستان باشت  که در برنامه‌های یوم الله دهه فجر و بویژه روز ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تجدید بیعت با امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی خلق نموده اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران