تازه های سایت

30. بهمن 1400 - 22:32
نماینده گچساران و باشت با معاونان وزارت کشور دیدار می کند/ حسینی: در جلسه ای با حضور معاون عمرانی وزارت کشور پیگیر مشکلات شهرداری دوگنبدان خواهم بود
نماینده گچساران و باشت از دیدار با معاونان وزیر کشور خبر داد و گفت: با تمام توان پشت شهردار منتخب شورای شهر دوگنبدان خواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ظهر امروز و در پایان ساعات اداری سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری دوگنبدان از مجموعه شهرداری بازدیدی سرزده داشتند.

 

جلسه ای با حضور نماینده گچساران و باشت ، سرپرست غلامرضا شکوهی رییس شورای شهر و محمدعلی کرمی عضو دیگر شورای شهر دوگنبدان برگزار و مشکلات از سوی حاضرین در جلسه مطرح شد.

سجاد نویدی نیا سرپرست شهرداری دوگنبدان در این جلسه به بیان مشکلات شهرداری و حوزه شهری دوگنبدان پرداخت.

سرپرست شهرداری دوگنبدان در حضور نماینده گفت: در این مدت و با توجه به مشکلاتی که بر شهرداری دوگنبدان حاکم بوده حقوق و مطالبات کارکنان شهرداری پرداخت نشده و ماشین آلات شهرداری نیز اکثرأ فرسوده هستند.

 

وی افزود: موضوع مهم دیگر سهمیه قیر برای آسفالت معابر شهری دوگنبدان می باشد که از نماینده محترم انتظار داریم  این موضوع را به جد پیگیری کنند.

 

 

سید ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت در این جلسه گفت:  اعضای شورای شهر دوگنبدان در آینده نزدیک شهرداری توانمند و در خور شهر انتخاب کنند تا با همکاری که با وی خواهیم داشت مشکلات حوزه شهری و پرسنل شهرداری دوگنبدان را پیگیری و حل کنیم.

 

 

حسینی افزود:  پس از انتخاب شهردار جدید و در جلسه ای که در تهران با حضور معاونان وزیر کشور و بخصوص معاون عمرانی وزارت کشور خواهیم داشت پیگیر مشکلات شهرداری خواهیم بود.

نماینده گچساران و باشت ادامه داد: موضوع قیر و آلایندگی را بصورت ویژه پیگیری خواهم کرد و با تمام توان پشت شهردار منتخب شورای محترم شهر دوگنبدان خواهم بود.

 

 

حسینی در پایان گفت : دلیلی که در ساعات پایانی کاری در شهرداری حضور یافتم این بود که برای مجموعه کارکنان خدوم شهرداری دوگنبدان  ایجاد مزاحمت نکنم.

 

در پایان شکوهی و کرمی دو عضو شورای شهر دوگنبدان نیز به بیان برخی مشکلات شهرداری و حوزه شهرداری پرداختند .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران