تازه های سایت

3. اسفند 1400 - 14:26
خواب زمستانی امور صنفی در باشت/رئیس سازمان صمت گزارشی از نیروهای خود ارائه دهد/چند قیمتی کالاها در باشت داد مردم را در آورد
مردم شهرستان باشت از نبود نظارت بر بازار و افزایش قیمت کالاهای اساسی گلایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز گرانی اجناس فقط محدود به  یک یا چند قلم کالا نمی شود و از  بازار باشت خبرهای  مختلف حاکی از آن است که شهروندان باشتی  همچنان دغدغه خرید کالاهای اساسی را در سایه نبو د نظارت های کافی بر بازار  دارند.

افزایش بی‌سر و صدای نرخ اقلام اساسی مورد نیاز مردم به دلایلی مانند احتکار، نبود نظارت و محدودیت‌های تولید و توزیع از اتفاقاتی است که با شروع شیوع کرونا بیشتر شد و در این هفته‌های اخیر شدت بیشتری هم به خود گرفته است.

 

بررسی میدانی از بازار ، روغن، برنج، قند و شکر،میوه و دیگر محصولات پرتقاضای این ماه حاکی از آن است که قیمت برخی از این اقلام به سبب افزایش تقاضا و سودجویی دلالان روند صعودی دارد.

 

اسدی یکی از شهروندان باشتی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛متاسفانه شهر باشت بعلت نبود نظارت کافی بر بازار باعث شده است تا در به هر مغازه ای که مراجعه می کنیم، با چند قیمتی مواجه می شویم که این موضوع نگران کننده است ،و هیچ کس هم پاسخگوی مطالبات مردم نیست.

وی در ادامه افزود؛بنده خودم شاهد بودم که در حین بازرسی که بعد از چند ماه در شهر باشت در حال انجام بود تمام مغازه هایی که مشکل در قیمت گذاری داشتند مغازه خود را بسته بودند و بازرسان هم به سادگی از کنار این قضیه می گذشتند و هیچ تأثیری گشت امور صنفی بر اصناف باشت نداشته است.
محمدی یکی دیگر از شهروندان باشتی گفت؛روزانه قیمت های کالاهای مورد نیاز در شهر باشت در حال افزایش است و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست ،اما نمی دانیم چرا امور صنفی در شهر باشت این مسئله را که حقوق مسلم شهروندی می باشد نادیده می گیرند.

 

وی گفت:در خواست ما این است که رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یک گزارش میدانی از نیروهای خود در باشت با مستندات ارائه دهد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران